Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان اسبق تیم ملی گفت: در ایران برای حضور در هر پستی پاچه خواری رواج یافته است.

به گزارش ایلنا،محمد پنجعلی درباره حذف غیرمنتظره نام مهدی طارمی از فهرست تیم ملی عنوان کرد: رفتار سرمربی تیم ملی غیر معمولی و آماتور است.به قرآن آماتور هم نیست. چرا سرمربی تیم ملی که باید به بازیکنانش روحیه دهد و در جلسات خصوصی مشکلات را بیان کند، به طور علنی بازیکنانش را نقد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنار گذاشتن بازیکن تیم ملی به خاطر بیان نظرش مدیریت کردن نیست.

وی ادامه داد: سرمربی اشتباه کرده است. تیمی که در مسیر آرامش بود و خوب نتیجه می گرفت حالا دچار حاشیه شده است. خوب است یک بازیکن در واکنش به صحبت های مربی مرتب «به به و چه چه» کند؟ برخی عادت دارند مدام موافقت کند تا جایگاه بهتری را به دست بیاورند. در ایران برای حضور در هر پستی پاچه خواری رواج یافته است.

پنجعلی افزود:عزیزی خادم از کجا وارد فوتبال شد؟! شروع فعالیتش از کجا بود. برخی می‌گویند از یک سازمان شروع کرده اما او کجا بوده است؟ می گویند مدیر بوده اما چه کسی او را وارد این سازمان ها کرده است. این افراد کوچک هستند و نمی توانند تیم ملی و فدراسیون را اداره کنند.

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی طارمی محمد پنجعلی مهدی طارمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز و گل گهرسیرجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران از ساعت ۱۸ روز جمعه برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر صفر گل‌گهر به پایان رسید.

در دقیقه ۱۴ سعید سحرخیزان با ضربه سر گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۸ روبرتو تورس با شوتی زییا برای بار دوم دروازه تیم فجر سپاسی را باز کرد و در دقیقه ۸۶ نیز مسعود زائر کاظمینی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

گل‌گهر با پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

ترکیب اولیه دو تیم:

فجرسپاسی شیراز:

احمد محرابی، میثم مرادی، آرام عباسی، شاهین طاهرخانی، علی فتحی، علی نجفی، سعید زارع، حمید ملکی، محمدرضا فلاحیان، محسن سیفی و عباس بوعذار/ سرمربی:مهدی رجب‌زاده

گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، ابولفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، قائم اسلامی خواه و بایناما

سرمربی: ماریوس اوزونیدوس

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • شهری با ۱۷ گود مقدس/ پرحاشیه‌تر از فوتبال!
  • گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی