Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه کلات با انتقاد از عملکرد برخی مدیران ناکارآمد در این شهرستان گفت: اگر این افراد عملکردشان را اصلاح نکنند و وظیفه ذاتی‌شان را درست انجام ندهند کاری که نباید انجام شود را انجام خواهم داد.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محسن تسلیخ در جلسه شورای اداری این شهرستان با انتقاد از ناکارآمدی مدیران پروازی و غیر ساکن در کلات، اظهار کرد: اینکه برخی از مدیران به بهانه کرونا، حضور در جلسات مرکز استان، در جاده ماندن و سایر بهانه‌های واهی در محل کارشان حاضر نمی‌شوند، قابل‌پذیرش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
امام‌جمعه کلات با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی آن دسته از مدیران در عمل به وظایف و گره‌گشایی از کار مردم دریغ نمی‌کنند، افزود: متأسفانه به‌مراتب زیاد گزارش‌هایی دریافت می‌کنیم که مردم و رسانه‌ها از عملکرد برخی مدیران در سطح شهرستان ناراضی هستند. وی بابیان اینکه برخی به‌جای ارائه توضیح و کمک به خبرنگاران برای رسانه‌ای کردن مشکلات، اقدام به تهدید می‌کنند، خاطرنشان کرد: از این ساعت به بعد به‌عنوان امام‌جمعه شهرستان می‌خواهم پشت رسانه بایستم. تسلیخ خطاب به مدیران ناکارآمد در کلات تأکید کرد: اگر این مدیران برگشتند و عملکردشان را اصلاح کردند و در چارچوب رسالت و مأموریتی که به آنان داده‌شده است به وظیفه‌شان عمل کردند، تقدیر خواهیم کرد ولی اگر تغییری در رفتارشان ندهند مجبور می‌شوم یکسری کارهایی که نباید انجام شود را انجام دهم. وی با اذعان به اینکه جوان نخبه و توانمند که هم دانش، تخصص و تجربه کاری دارند در مجموعه شهرستان کم نداریم و تنها منتظر این هستند که به آن‌ها بهاداده شود، یادآور شد: امروز اگر میزهای ادارات برای خدمت به مردم و انجام‌وظیفه در اختیار ما قرارگرفته است و یا اینکه از آن ساعتی که استخدام‌شده‌ایم و یا مسئولیتی گرفته‌ایم کسی با ما کاری ندارد و هر طور دلمان خواست رفتار کنیم در پیشگاه خدا و مردم و نیز در قبال خون شهدا مسئولیم. امام‌جمعه کلات ادامه داد: همه ما در برابر شهدا، جانبازان و خانواده‌های آنان مسئول هستیم و در قبال مسئولیتی که پذیرفته‌ایم باید پاسخگو باشیم که تا چه میزان به وظایفمان عمل کرده‌ایم و از عهده مسئولیتی که به دوش داشته‌ایم برآمده‌ایم. وی با ابراز تأسف از نگاه برخی مدیران به زمان حضورشان در اداره محل خدمتشان، ابراز کرد: خبر می‌رسد که ارباب‌رجوع به اداره‌ای مراجعه کرده و رئیس اداره در محل کارش حضور نداشته است و یا اینکه زمانی هم که حاضر می‌شود ساعت ۱۰ تازه به محل کار می‌رسد و لحظه‌شماری می‌کند که وقت اداری تمام شود و سوار بر ماشین از شهرستان خارج شود. تسلیخ بیان کرد: اینکه تمام دغدغه یک رئیس اداره این باشد که چه زمانی ساعت اداری تمام شود تا از مجموعه خارج شود قطعاً نه‌تنها راندمان کار بلکه آن کار ابتدایی را هم نتواند انجام دهد. وی با تأکید بر اینکه انجام ندادن وظیفه از سوی یک مدیر ناتوان و نالایق نباید پای نظام نوشته شود، گفت: نظامی که پای شجره طیبه آن با خون شهدا آبیاری شده و از تفکر بسیج صحبت می‌کند، باید برای برخی از مدیران  الفبای انسانیت تدریس کرد.  انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کلات نادری امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۳۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر گفت: مسیر رفتن به سوی خدا مسیر تلاش است.

او ادامه داد: هر کس علاقه به خدا بیشتری دارد و از دنیا تنفر بیشتری داری فرار سریعتری از دنیا دارد.

امام جمعه شهرستان کازرون تصریح کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران ارکان نظام مقدس شد، چون نظام ارزش‌های والای دینی است.

صباحی تصریح کرد: به برکت نظام نخبگانی، چون شورای شهر مدیریت شهر‌ها را بر عهده دارند و مردم سهام دار شهر را انتخاب می‌کنند و در راس اداره شهر شهردار قرار دارد. 

او افزود: شهرستان کازرون شهری با تاریخ، علم، اصالت، فرهنگ و تمدن می‌باشد که همه ارزش‌های جامعه اسلامی الهی و ایرانی را داراست. 

امام جمعه کازرون اذعان داشت: شاهد غرور آفرینی نظام در همه عرصه‌ها هستیم و به برکت عملیات وعده صادق جرائت‌ها علیه اسرائیل در جهان را شاهد هستیم و جهان را علیه اسرائیل متحد کرده است. 

او بیان داشت: بهای خون ۱۴ هزار کودک در غزه افق پیروزی را روشن و روشن‌تر خواهد کرد و در همین راستا دنیا شاهد تظاهرات دانشجویان در دانشگاه‌های جهان و خصوصا آمریکا علیه سیاست‌های استکبار است. 

امام جمعه کازرون بیان داشت: دنیا شاهد است که ندای آزادی خواهان در حمایت از مردم فلسطین و محکوم نمودن جنایت اسرائیل امروز در دنیا بلند و بلندتر می‌شود. 

او به فداکاری مادری کازرونی در نجات جان یک نفر که جان خود را فدا نمود اشاره کرد و گفت: فداکاری آرزوی رحمت و مغفرت برای خانمی که برای جان یک پیرمرد جان مرحومه مردای که جان خود را در نجات یک نفر فدا کرد اجر شهادت گونه و ایثارگری را نشان می‌دهد و خدا را شاکریم که کازرون را شهر مومن و انقلابی همیشه در تاریخ نشان داده است. 

همچنین در نماز جمعه شهرستان کازرون از خانواده مرحومه مرادی مادر فداکار شهرستان کازرون با حضور مسئولان تجلیل به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند