Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-05-08@11:19:21 GMT

ماجرای روحانی، همتی و سانتافه خبرنگاران

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۳۴۸۹

ماجرای روحانی، همتی و سانتافه خبرنگاران

یک روزنامه زنجیره‌ای می‌گوید: فعالان توئیتری، نامزد اصلاح‌طلبان را در انتخابات دچار توهم خلاف واقع کردند.

آفتاب یزد در سرمقاله خود نوشت: در کوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سال ١٤٠٠، ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی کاندیدای بخشـی از اصلاح‌طلبان در این انتخابات پرشده بود از فعالان توئیتری. هر فردی که می‌توانست توئیت بزند و توئیت‌هایش پربازدید و پرلایک بود می‌توانسـت در بخشی از ستاد رئیس سابق بانک مرکزی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب آن بود که اصلا هم مهم نبود که این افراد در فضای رسانه‌ای کشور خوشنام یا بدنام هستند فقط نکته لازم همان پربازدید بودن توئیت‌ها بود. اگر بخواهم ریزتر بگویم باید عرض کنم که مثلا در ستاد همتی افرادی حضور داشـتند که متهم به فسادهای مالی بودند و در زمـان دولت روحانی از طریق برخی ارتباط‌های مشکوک و مسئله‌دار با بعضی وزارتخانه‌ها توانسته بودند به نان و نوایی برسند. به قول معروف اینها خبرنگاران ساده‌ای بودند که با پراید وارد وزارتخانه‌های دولت روحانی شدند و با سانتافه بیرون رفتند. حتی برخی افراد در ستادهای همتی حضور داشتند که علی‌رغم اینکه به اصطلاح شاخ توئیتر بودند ولی در مورد آنان شـائبه‌های جدی اخلاقی مطرح بود که آن هم داستان جالبی دارد.

خلاصه آنکه همتی آن‌قدر به این جماعت توئیتری وابسته شده بود که حتی حاضر نبود یک ملاقات با صاحبان، مسئولان و سردبیران رسانه‌های سنتی از جمله روزنامه‌ها داشته باشد و آن جلسه مهمی‌هم که بنا بود قبل از برگزاری انتخابات برگزار شود نافرجام بود.

مرجع : کیهان

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است

به گزارش خبرنگار مهر یوسف، نوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در انتخابات اسفند سال گذشته تاکید کرد انتخابات پیش روی نیز باید بدون نقص برگزار شود.

وی صیانت از آرای مردم را مسئله مهم بیان کرد و دخالت مسئولان را در انتخابات پذیرفتنی ندانست و افزود: انتخابات باید باشکوه‌تر در استان برگزار شود.
وی تصریح کرد تمامی فرایندهای انتخابات تسط مردم و هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز شمار واجدان شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه سوادکوه شمالی سیمرغ و جویبار را ۳۷۰ ۱۴۰ نفر اعلام کرد و گفت ۴۱۶ رأی مردم این حوزه را جمع آوری می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات گفت تعداد صندوق‌های روستایی ۲۲۱ شعبه است.

کد خبر 6098093

دیگر خبرها

  • نتایج انتخابات الکترونیک پس از امضای صورتجلسه شعب اعلام می‌شود
  • جلسه ستاد انتخابات استان تهران
  • حضور رییس ستاد انتخابات در خبرگزاری تسنیم
  • رئیس ستاد انتخابات کشور از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد
  • مجری پرحاشیه از صداوسیما کنار گذاشته شده؟
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است