Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین سالگرد شهادت شهید نوید صفری روز پنج‌شنبه ۲۰ آبان ماه در قطعه ۵۳ گلزار بهشت زهرای تهران برگزار می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، قطعه ۵۳ گلزار بهشت زهرای تهران در روز پنج‌شنبه ۲۰ آبان ماه ساعت ۱۴:۳۰ شاهد برگزاری چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم نوید صفری با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدتقی وکیل پور و با مداحی امیر عباسی و مقداد حسین‌زاده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید نوید صفری در روز ۱۶ تیر ماه سال ۱۳۶۵ به دنیا آمد. او یکی از پاسداران مستشار در سوریه و از دوستان و همرزمان نزدیک شهید سعید علیزاده و شهید رسول خلیلی بود. او که برای انجام ماموریت سه ماهه به سوریه اعزام شده بود، پس از پایان مأموریت به درخواست خود شهید و با اجازه فرماندهان به دیرالزور البوکمال اعزام شد.

شهید نوید صفری در روز ۱۸ آبان ماه سال ۹۶ در صحرای المیادین در استان دیرالزور سوریه در سن ۳۱ سالگی به فیض شهادت رسید. مدت‌ها از او خبری نداشتند تا اینکه با آزادی کامل شهر البوکمال در روز ۵ آذر ماه ۱۳۹۶ پیکر مطهر او شناسایی و مشخص شد که همچون سید الشهدا سر از پیکرش جدا شده است. مزار او در جوار همرزمش شهید رسول خلیلی در قطعه ۵۳ گلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهید نوید صفری سالگرد نوید صفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، انتشارات «مکتب حاج قاسم» با شش عنوان اثر چاپ اولی در کنار عرضه ده‌ها عنوان کتاب پیرامون شخصیت و سیره شهید حاج قاسم سلیمانی، پا به عرصه سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گذاشته است.

کتاب «باران گرفته است» به قلم «احمد یوسف زاده» حاوی خاطرات و روایات از دوران کودکی، نوجوانی و جوانی شهید سلیمانی، کتاب «همراه ما بود» حاوی مجموعه سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان از حاج قاسم سلیمانی بعد از شهادت وی با گردآوری و ترجمه «سید حسین مرکبی»، کتاب «بچه‌های حبیب» گردآوری شده توسط «نازنین قنبری» روایت خاطرات رزمندگان گردان‌های اطلاعات عملیات و تخریب لشکر ۴۱ ثارالله از فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی، «این خانه فروشی نیست» به قلم «مهدیه داوودی» و تصاویر مستند «سعید فرجی»، روایت مقاومت ۸۴ روزۀ مردم شهر «آمرلی» عراق در محاصره ۳۶٠ درجه داعش و حضور شجاعانه حاج قاسم سلیمانی در شهر، که با طراحی یک عملیات دقیق، موفق به شکستن محاصره و آزادسازی این شهر می‌شود.

کتاب «طبقه‌بندی موضوعی سخنرانی‌های منتشر شده از شهید سلیمانی» اثر جامع و پژوهش محور در باب شخصیت شهید سلیمانی، کتاب مجموعه دوجلدی «جهت» جلد اول؛ سخنرانی‌ حاج‌ قاسم سلیمانی در جمع فرماندهان سپاه چند ماه پیش از شهادت‌ به همراه موخره‌ای بر این سخنرانی و جلد دوم؛ سخنرانی شهید سلیملنی در جمع ائمه جماعت به انضمام موخره‌ای در شرح‌ و تبیین این سخنرانی‌.
انتشارات مکتب حاج قاسم ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه، میزبان عموم بازدیدکنندگان سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سالن شبستان عمومی خواهد بود.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229609 برچسب‌ها کتابخوانی شهید قاسم سلیمانی

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت
  • کنایه تند وزیر به آمران حجاب :هل الدین الا البغض
  • کنایه تند ضرغامی به برخورد آمران حجاب
  • قطعه ای از بهشت در زمین + فیلم
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس