Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزای ایسکانیوز، امیر گل رو در بازدید وزیر علوم کشور سوریه از دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این دانشگاه دارای 527 عضو هیئت علمی است که تاکنون 10 عضو هیات علمی این دانشگاه به عنوان وزیر انتخاب شده اند.

وی افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر از نظر تحقیقاتی در دنیا سرآمد است و براساس اعلام پایگاه رتبه بندی کیو اس این دانشگاه از نظر شاخص سرانه ارجاعات هر استاد رتبه ١٩ کل جهان را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرهمکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه دانشگاه دارای 24 مرکز تحقیقاتی و 16 قطب علمی است، تاکید کرد:زمینه های اصلی تحقیقاتی این دانشگاه در زمینه سلامت، ایمنی، آب، محیط زیست و انرژی است. 

گل رو عنوان کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در زمینه کارآفرینی سرمایه گذاری های بسیاری انجام داده است و آمادگی داریم این تجربه را با دانشگاه های کشور سوریه به اشتراک بگذاریم.

وی ادامه داد: این دانشگاه دارای دانشجویان بین المللی از جمله دانشجویان سوری است که برنامه داریم جذب دانشجویان خارجی از جمله دانشجویان کشور سوریه را افزایش دهیم.

مدیر همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر بورسی را تحت عنوان «شهید قاسم سلیمانی» برای 150 دانشجو و استاد سوری طراحی کرده است.

گل رو افزود: این بورس در دو سطح دانشجویی و استادی طراحی شده است که براساس آن 25 استاد این دانشگاه می توانند در مقطع دکتری دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه تحصیل دهند.

وی عنوان کرد: همچنین براساس این بورس به 50 نفر از استادان سوری فرصت مطالعاتی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر اختصاص می یابد.

مدیرهمکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: براساس این بورسیه 50 نفر از دانشجویان رتبه نخست کنکور کشور سوریه می‌توانند در مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تحصیل کنند.

گل رو افزود: همچنین براساس این بورسیه سه دانشجوی رتبه اول مقطع کارشناسی دانشگاه دمشق در 5 گرایش که دانشگاه دمشق اعلام کند در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تحصیل می کنند.

وی ادامه داد: برنامه داریم دوره مشترک برای دانشجویان طراحی کنیم که سال اول تحصیل خود را در دانشگاه دمشق و سال دوم را در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تحصیل کنند.

مدیر همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: همچنین دانشگاه صنعتی امیرکبیر تخفیف شهریه 50 درصدی برای دانشجویان دختر و پسر سوری درنظر گرفته است.

گل رو اظهار کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر برنامه دارد یک دفتر در دانشگاه دمشق و دانشگاه دمشق یک دفتر در مرکز رشد دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جزیره کیش راه اندازی کند.

وی عنوان کرد: ما آمادگی داریم به دانشجویان و استادان سوری علاقه‌مند به حوزه فناوری آموزش های لازم را اختصاص دهیم.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1117856 برچسب‌ها دانشگاه صنعتی امیرکبیر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی امیرکبیر علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر دانشگاه دمشق کشور سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر آنچه که فارس روایت کرده است، علاقه حاج قاسم به نوه‌ها باعث شده بود که کسی جرئت نداشته باشد در خانه حاجی چیزی به آن‌ها بگوید. گاهی که بچه‌ها حسابی شلوغ می‌کردند و زینب دعوایشان می‌کرد، می‌گفتند: «می‌ریم به بابا حاجی می‌گیما!» زینب هاج و واج به بقیه نگاه می‌کرد و می‌گفت: «ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه.» یک بار که در حسینیه امام خمینی(ره) بیت رهبری مراسم روضه بود، آن‌ها هم خانوادگی دعوت شدند. بچه‌ها کوچک بودند. ۵ـ۴ سالشان بیشتر نبود.

هر قدر عروس حاجی اصرار کرد که «بذارین من نیام. می‌ترسم این بچه‌ها خراب کاری کنن زشت بشه!» حاجی قبول نکرد. می‌گفت: «چه خراب کاری‌ای؟ خب بچه برای همین کارهاست دیگه. باید بذاری بچه بازی‌ش رو بکنه.» با اصرارهای حاجی، همگی با هم رفتند. روضه که تمام شد و شام آوردند، شیطنت بچه‌ها گل کرد. قورمه سبزی را با دست برداشته بودند و راه می‌رفتند و همه جا می‌ریختند. دیگر کسی حریف آن‌ها نمی‌شد.

زینب به خانمی که انتظامات آنجا بود، گفت: «لطفاً بچه‌ها رو دعوا کنین بگین بشینن.» خانم به مانیتور که تصویر حاج قاسم را کنار حضرت آقا نشان می‌داد، نگاهی انداخت و گفت: «آخه زینب خانوم! من جرئت نمی‌کنم دعواشون کنم.» زینب گفت: «خب خودم دارم می‌گم بهتون دعواشون کن، بلکه آروم بگیرن.» با اصرارهای زینب خانم، انتظامات به سمت عسل که نوه محبوب حاجی بود، رفت و گفت: «اگه اذیت کنی، دعوات می‌کنم‌ها!» عسل این را که شنید، یکی از ابروهایش را که بین خانواده معروف بود به ابروی سلیمانی، بالا داد و گفت: «اون آقایی که توی تلویزیون داره نشون می‌ده، بابا حاجی منه. می‌گم دعوات کنه‌ها!»زینب خشکش زد. با تعجب به زن داداشش نگاه کرد. هر دو از این حرف عسل هم خنده‌شان گرفته بود و هم متعجب شده بودند.

خانم که سعی می‌کرد جلوی خنده‌اش را بگیرد گفت: «تو رو خدا من رو با حاج قاسم در نندازین.»

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901128

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • حرکتی بزرگ برای تجاری‌سازی دستاوردهای علمی دانشگاه امیرکبیر
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان