Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با تلاش مسئولان سیاسی و ورزشی پرتغال و ایران احتمالا کریس رونالدو و علی دایی به هم دیدار و گفت وگو داشته باشند. «مرتضی دامن پاک جامی» سفیر ایران در پرتغال در این باره توضیح می دهد: «در سال های گذشته همواره ارتباط بین پرتغال و ایران حائز اهمیت بوده است. در ماجرای شکستن رکورد علی دایی توسط کریستیانو رونالدو به این موضوع بیشتر توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقا در تلاشیم تا دو اسطوره فوتبال ایران و پرتغال با یکدیگر ملاقات کنند. اتفاقات دو هفته پیش با رئیس فدراسیون پرتغال دیدار و گفت و گو کردیم تا کار مشترکی انجام دهیم. البته بنده این موضوع را با سفیر پرتغال در تهران هم مطرح کردم که ایشان استقبال کردند. حرف ما این بود به دلیل جایگاه این دو چهره و همینطور جایگاهی که فوتبال پرتغال و ایران دارند، زمینه برای این دیدار مهیا شود. ایده مطرح شده. فدراسیون فوتبال پرتغال هم به گرمی استقبال کرد. در ایران که چنین چیزی ممکن نیست ولی امیدواریم در لیسبون این دیدار انجام شود. همچنین از آقای عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال هم دعوت شده تا به پرتغال بیایند و با مسئولان فدراسیون این کشور دیدار داشته باشند. تلاش ما این است بتوانیم یک دیدار دوستانه بین تیم ملی دو کشور هماهنگ کنیم. البته بسیار مهم خواهد بود که در برنامه بازی های تیم ملی پرتغال جای خالی وجود داشته باشد.»

۲۵۱ ۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی دایی کریستیانو رونالدو علی دایی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

در این دیدار چهره به چهره، مالک رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • (تصاویر) علی دایی بر پیشانی این زن بوسه زد
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • رمزگشایی ناقص از یک ملاقات تاریخ ساز
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور