Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم «خانه‌ات را باد برد» به نویسندگی و کارگردانی «رها سرمدی» در دوازدهمین دوره جشنواره ادوکینو لهستان پذیرفته شد.

به گزارش برنا؛ فیلم «خانه‌ات را باد برد» به نویسندگی و کارگردانی «رها سرمدی» در دوازدهمین دوره جشنواره ادوکینو لهستان پذیرفته شد. همچنین این فیلم در جشنواره «فرهنگ و هنر جامع فجر» نیز موفق به دریافت تندیس و چندین دیپلم افتخار در بخش‌های مختلف از جمله: تندیس بهترین طراحی صحنه و لباس (رها سرمدی)؛ دیپلم افتخار برای فیلم (رها سرمدی)؛ دیپلم افتخار کارگردانی (رها سرمدی)؛ دیپلم افتخار فیلمنامه (رها سرمدی)؛ دیپلم افتخار فیلمبرداری (محمد رضا سکوت) ودیپلم افتخار آهنگسازی (محمد مهدی گورنگی) نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عوامل فیلم «خانه‌ات را باد برد» عبارتند از: نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: رها سرمدی؛ بازیگران: صالح میرزا آقایی، نیلوفر شهیدی، نیلوفر زمانی، سامی زمان، بهزاد خلج، یاسمین عرشیافر؛ فیلمبردار: محمدرضا سکوت؛ صدابردار: مهران ملکوتی؛ آهنگساز: محمد مهدی گورنگی؛ طراح صحنه و لباس: رها سرمدی؛ مدیر صحنه: محسن سرمدی؛ دستیار کارگردان: سامی زمان؛ تدوین: روزبه کلباسی؛ طراح گریم: حامد علی بخشی ومدیر تولید: سعید شرفی کیا. 

این جشنواره فیلم‌های کوتاه جدید با محتوا و ارزش آموزشی و هنری بالا را ارائه می‌کند. این فیلم‌ها در چندین دسته از جمله وضعیت انسانی، فرهنگ، خودآگاهی، تاریخ، زندگی در جامعه، بوم‌شناسی، سنت، انیمیشن و… از سوی هیأت داوران ارزیابی می‌شوند و به بهترین آن‌ها تندیس جشنواره – کپرنیک طلایی – اهدا می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لهستان دیپلم انیمیشن جامعه جشنواره فیلم دیپلم فرهنگ و هنر لهستان دیپلم افتخار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی یک اثر از ملایر به جمع ۱۲ تئاتر برتر دانش آموزان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ کارشناس فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در اجرای این طرح ۵۰۰ تئاتر درسی در مدارس ابتدایی استان تهیه شد که ۲۲ اثر آن به مرحله استانی راه پیدا کرد و از بین آثار برتر استانی نمایش خرید اینترنتی دانش آموزان ملایری با مربیگری کتایون کارگر بین ۱۲ نمایش برتر کشوری قرار گرفت.

فرزاد لباسی افزود: استفاده از ابزار‌ها و هنر برای تفهیم درس‌ها در آموزش و پرورش مورد توجه است و از سال‌های آینده این روند آموزشی در سایر پایه‌های تحصیلی اجرا خواهد شد.

طرح تئاتر درسی همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره ملی هنرهای نمایشی در بیرجند
  • راهیابی یک اثر از ملایر به جمع ۱۲ تئاتر برتر دانش آموزان کشور
  • هت تریک لوکاس مورا در آمسترادم و راهیابی تاتنهام به فینال لیگ قهرمانان اروپا (8 می 2019) / فیلم
  • برگزاری نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی در بیرجند
  • اختتامیه جشنواره دانش و پژوهش امام علی (ع) برگزار شد
  • جشنواره نشریات دانشجویی «تیتر ۱۳» به ایستگاه آخر رسید
  • اردبیل هفته آینده میزبان جشنواره هنرهای نمایشی خواهد بود
  • برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی اعلام شدند
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار