Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه عربی از خرید احتمالی فولاد خوزستان به‌عنوان دروازه‌بانی یاد کرد که گل‌های آسانی دریافت می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری «win win» با اشاره به انتقال ابراهیم عالمه دروازه‌بان تیم ملی سوریه به فولاد خوزستان نوشت: «عالمه که در مسابقات مقدماتی جام جهانی گل‌های آسانی دریافت کرده است، بعد از بازی مقابل ایران راهی ایران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنگربان تیم ملی سوریه با باشگاه فولاد به توافق رسمی رسیده است و با قراردادی دو ساله راهی این کشور خواهد شد.

رسانه عربی: دروازه‌بان تیم ملی سوریه به فولاد می‌پیوندد

عالمه قرارداد خودش را با باشگاه جبله سوریه فسخ کرده است، چراکه براساس بندی از قرارداد، در صورت دریافت پیشنهاد خارجی می‌توانست از این باشگاه جدا شود و حالا تصمیم گرفته است پیشنهاد باشگاه ایرانی را بپذیرد. دروازه‌بان تیم ملی سوریه پس از دیدار با عراق و ایران در هفته‌های پنجم و ششم دور انتخابی جام جهانی 2022 قطر، راهی ایران خواهد شد تا کار خود را با باشگاه جدیدش آغاز کند.

این دروازه‌بان 30 ساله سابقه همکاری با باشگاه سپاهان و حضور در لیگ برتر ایران در سال 2017 را نیز داشته است. البته او در ماه‌های اخیر با انتقادات زیادی درباره عملکردی که در مرحله مقدماتی جام جهانی داشته و گل‎های آسانی که در بازی مقابل امارات و لبنان دریافت کرده، مواجه بوده است. عالمه البته نقش مهمی در صعود سوریه به مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی در سال 2018 داشت».

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فولاد خوزستان فولاد خوزستان بان تیم ملی سوریه دروازه بان جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات

هاشمی رفسنجانی روز چهاردهم اردیبهشت سال ۱۳۸۰ در مورد ثبت‌نام سید محمد خاتمی برای انتخابات و جزییات آن و همچنین برخی اخبار خارجی نوشته‌است.

به گزارش شرق، متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می‌خوانید:

عفت و فائزه و سارا و قدسى، براى بازدید از روستاى تاریخى ابیانه رفتند. محسن از کوه‌پیمایى آمد؛ با هم صبحانه خوردیم و دربارۀ برنامه‌هاى کارى بچه‌ها و نیز اوضاع جارى کشور و انتخابات [ریاست‌جمهوری] مذاکره کردیم. آقاى [سید محمد] خاتمى، بالاخره امروز ثبت‌نام کرد و در مصاحبه‌اى با رسانه‌ها، اعتراف به تردید و دغدغه به خاطر نگرانى از عدم توان انجام وظایف کرد.

رسانه‌هاى غربى، پوشش زیادى به اقدام و حرف‌هاى ایشان دادند. بعضى فکر مى‌کنند این شیوه تبلیغاتى ناز و کرشمه، تأثیر منفى در افکار مردم گذاشته و بعضى فکر مى‌کنند براى جذب آرای بیشتر مفید بوده است.

چند سازمان حقوق بشرى، این روز‌ها علیه آیت‌الله خامنه‌اى، نظرهاى تندى ابراز کرده‌اند و ایشان را در رأس ده نفر از سران کشور‌ها که با مطبوعات دشمنى دارند، معرفى کرده‌اند؛ افراد دیگرى، چون [ولادیمیر] پوتین، [رئیس‌جمهور روسیه] و جیانگ زمین، [رئیس‌جمهور چین] و [فیدل] کاسترو، [رئیس‌جمهور کوبا] و بشار اسد، [رئیس‌جمهور سوریه] و ملاعمر، [رهبر طالبان] و ملک فهد، [پادشاه عربستان] و... در این لیست هستند. آمریکایى‌ها هم بعد از کنفرانس انتفاضه در تهران، حملات تندى به عنوان حامى تروریسم به ایران و رهبرى دارند و ایشان را به خاطر حمایت از مبارزان فلسطینى و لبنانى، در رأس حامیان تروریسم مى‌خوانند. وزیر امورخارجه آمریکا، دیروز صریحاً ایران را تهدید کرده و گفته، نخواهیم گذاشت که ایران به سلاح کشتار جمعى دست یابد.

در فیلیپین، با اعلام وضع فوق‌العاده، شورش را خوابانده‌اند و گفته‌اند که طرح مخالفان این بوده که [جوزف استرادا]، رئیس‌جمهور سابق و [گلوریا آریو]، رئیس‌جمهور فعلى را ترور کنند و به همین منظور بوده که شورشیان، کاخ رئیس‌جمهور را محاصره کردند و درِ آن را از جا کندند و رئیس‌جمهور فعلی با رئیس‌جمهور سابق، در زندان دیدار کرده است.

آمریکا اعلام کرده که دولت چین، برق مناسب در اختیار افراد اعزامى براى بررسى هواپیماى جاسوسى نمى‌گذارد. اسرائیل اعلام کرده که ارتش سوریه باید از لبنان بیرون بروند و بشار اسد، [رئیس‌جمهور سوریه]، حرف‌هاى تندى علیه اسرائیل گفته است. در هرات افغانستان، با انفجار بمبى، مولوى سُنى فرارى از مشهد و هفت نفر دیگر کشته شده‌اند و به دنبال آن، جمعى به کنسولگرى ایران حمله کرده‌اند و آتش زده‌اند.

دیگر خبرها

  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • اهداف سیاسی و ابعاد رسانه‌ای گزارش اخیر بی بی سی جهانی
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • پشت‌پرده گزارش بی‌بی‌سی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران به نخبگان