Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دژاکام نویسنده و کارگردان تئاتر قصد دارد به زودی فیلم بلند داستانی «پانسیون خوشبختی» را جلو دوربین ببرد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم بلند داستانی «پانسیون خوشبختی» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی امیر دژاکام این روز‌ها در مرحله پیش تولید؛ تست گریم و لباس و انتخاب بازیگر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«پانسیون خوشبختی» که بعد از کارگردانی فیلم‌های کوتاه «گلایه»، «کیمیا»، چاه سرخ» و «کافه فراموشی» اولین فیلم بلند امیر دژاکام نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر به حساب می‌آید، قرار است اول آذر ماه در تهران کلید بخورد.

تاکنون حضور بهرام ابراهیمی و امیر دژاکام به عنوان بازیگر در «پانسیون خوشبختی» قطعی شده است و بقیه بازیگران در حال انتخاب هستند. بخشی از بازیگران این فیلم نیز از فارغ التحصیلان و دانش آموختگان موسسه فرهنگی هنری اندیشه ماهان هستند که به مدیریت امیر دژاکام فعالیت می‌کند.

داستان این فیلم ۷۰ دقیقه‌ای درباره زنی است که خانواده خودش را به پانسیون تبدیل کرده و همراه با سه دختر دیگر زندگی می‌کند. در این فیلم ماجرای زندگی این ۴ زن به تصویر کشیده می‌شود که هر کدام زندگی متفاوتی دارند.

«پانسیون خوشبختی» برای پخش از تلویزیون یا پلتفورم‌های مجایز تولید می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون کارگردان سینما امیر دژاکام فیلم بلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد

همشهری آنلاین: لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می شود.
آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد.این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

کد خبر 848140 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم جشنواره فيلم فجر فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • امیر جدیدی بازیگر یک پروژه بین المللی شد
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند