Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز با حضور رییس بنیاد شهید، رییس کمیسیون آموزش مجلس و وزرای علوم و آموزش و پرورش از نفرات برتر و رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور بدون احتساب سهمیه جامعه شاهد و ایثارگر تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ششمین همایش ملی تجلیل از نفرات برتر و رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور سراسری بدون احتساب سهمیه جامعه شاهد و ایثارگر که هم‌اکنون در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی درحال برگزاری است، گفت: اگر انسان‌های موفق همیشه بدانند که در کسب موفقیت‌هایشان دیگران نیز نقش موثری داشتند بدون شک نحوه کردار و رفتارشان متفاوت خواهد شد؛ بنابراین فکرنکنیم که به تنهایی صاحب موفقیت شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زلفی‌گل با بیان اینکه ضمن تقدیر و خداقوت گفتن به رتبه‌های برتر شاهد و ایثارگر باید به خانواده‌ها و اساتید و معلمان آن‌ها هم تبریک گفت، عنوان کرد: بیشتر از کسب موفقیت، حفظ موفقیت‌تر سخت‌تر است؛ بنابراین دست از تلاش برندارید و همچون گذشته با موفقیت پیش روید.

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: دانشمند شدن و کسب موفقیت‌های علمی و دانشی یکباره اتفاق نمی‌افتد و تدریجی و پلکانی است پس سیر پیشرفت علمی را پلکانی بالا روید.

در ادامه این برنامه منادی سفیدان رییس کمیسون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی خطاب به رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور در مراسم بیان کرد: خداقوت به شما و خانوادهایتان می‌گویم که با وجود آنکه می‌توانستید از سمیه خود استفاده کنید، اما روی پای خود ایستادید و افتخار آفریدید.

منادی سفیدان با اشاره به اینکه ۳ درصد افراد جامعه کارآفرین هستند، ادامه داد: خود را جزو این دسته از افراد ببینید و کاری کنید که بتوانید برای جوانان این مملکت اشتغالزایی و کارآفرینی داشته باشید چراکه یکی از موضوعات مهم امروز اشتغال جوانان است.

رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی عنواان کرد: حدود ۶۳۰۰ شرکت دانش بنیان فعال در کشور داریم، اما در کشور‌های همسایه تعداد این شرکت‌ها ۱۰ برابر است. انتظار داریم که رتبه‌های برتر به این سمت حرکت کنند، چون دیگر دشمن با سلاح و ... به ما حمله نمی‌کند، دشمن فکر می‌کند، هک می‌کند و یکباره پمپ بنزین‌های ما را با هک کردن دچار اختلال می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رتبه های برتر کنکور محمدعلی زلفی گل کمیسیون آموزش مجلس تقدیر از رتبه های برتر کنکور رتبه های زیر ۱۰۰ کنکور تحقیقات و فناوری شاهد و ایثارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد

ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اگر قرار بر پیشرفت و تغییر باشد، همه مسائل از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد یقیناً توجه به دانش‌آموزان، معلمان و مدرسه می‌تواند بسیاری از گره‌ها را باز کند.

علی اسماعیلی امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه) در برنامه متمرکز هفته گرامی‌داشت مقام معلم که در سالن همایش‌های بین المللی روزبه برگزار شد، اظهار کرد: در سایه تلاش جهادی همه عناصر موثر بر روند تعلیم و تربیت استان زنجان، شاهد توفیقات و موفقیت‌های خوبی در یک سال گذشته در استان بودیم که مدیون تلاش جهادی آنان هستیم.

وی با اشاره به ارتقاء خوب مناطق آموزش و پرورش استان زنجان در جایگاه رتبه‌بندی مناطق کلی کشور، افزود: منطقه‌ای داشتیم که بالای ۲۷۰ رتبه در سال گذشته جابه‌جایی داشت که بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه با بیان اینکه در خصوص خروجی امتحانات نهایی در سال گذشته، رتبه یازده کشوری را کسب کردیم، گفت: رتبه خروجی امتحانات نهایی در سال‌های گذشته حدود ۲۰ بود.

او در رابطه با توسعه و گسترش رشته‌های فنی- مهارتی در استان زنجان، افزود: رشته‌های فنی و مهارتی در استان گسترش و توسعه خوبی داشتند به نوعی که از برنامه‌ پیش‌بینی شده وزارت مطبوع درصد بیشتری داشت.

اسماعیلی در رابطه با رشد ساخت و ساز مدارس استان زنجان نیز اظهار کرد: طی سال گذشته اداره‌کل نوسازی مدارس استان زنجان حدود ۲۱۷ کلاس را به آموزش و پرورش استان تحویل داد که در نوع خود بی‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی از جمله توجه به اردوها و اردوگاه‌ها، توسعه فضاهای تربیتی و غیره سبب تغییر فضای تربیتی حاکم در مدارس استان زنجان شده است، افزود: کسب رتبه‌های علمی، المپیادی، قرآنی، فرهنگی در استان زنجان در سطح کشور جهش مناسبی داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه سال گذشته ۲۰ زمین چمن در مدارس زنجان افتتاح شده است، گفت: توزیع سالن‌ها و چمن‌های ورزشی غالبأ در مدارس محروم، روستایی و برای استفاده در مناطقی است که کمتر نسبت به این امکانات توجه شده بود، است.

او با اشاره به اینکه توزیع شیر بعد از سال‌ها در مدارس استان زنجان انجام شد که گامی در مسیر سلامت دانش‌آموزان بود، خاطرنشان کرد: اگر قرار بر پیشرفت و تغییر باشد، همه مسائل از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد؛ یقیناً توجه به دانش‌آموزان، معلمان و مدرسه می‌تواند بسیاری از گره‌ها را باز کرده و از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اساتید برتر دانشگاه دامغان تقدیر شدند
  • تقدیر از معلم باید به فرهنگ همگانی تبدیل شود
  • صحرایی: ۱۰۰ هزار معلم جدید جذب می‌شوند
  • صحرایی: ۱۰۰ هزار معلم جدید جذب خواهند شد
  • استان بوشهر رتبه ۱۳ کشور در کنکور سراسری را دارد
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور