Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

حجت‌الاسلام اکبری در بازدید سرزده از سیلو‌ها و مخازن نهاده‌های دامی بندر امیرآباد بهشهر گفت: مقدار زیادی نهاده دامی از قبیل جو و ذرت در انبار‌های بنادر مازندران دپو شده و خاک می‌خورد درحالیکه دامدارن و فعالان حوزه دام برای غذای دام دچار مشکلات فراوانی شده‌اند و اینجا می‌بینیم بخشی از آن‌ها فاسد شده و قابل استفاده برای دام‌ها نیز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش تسنیم، رئیس کل دادگستری استان مازندران افزود: متاسفانه مقدار بسیار زیادی نهاده دامی جو که از دو سال قبل در انبار بندر امیرآباد دپو شده بود ترخیص و تعیین تکلیف نشده و فاسد شده است و باید برای مصارف دیگری مورد بهره برداری قرار گیرد یا معدوم شود.

حجت‌الاسلام اکبری ادامه داد: دستگاه‌های مربوطه باید هر چه سریعتر به ترخیص کالا‌های دپو شده در انبار بنادر و گمرکات استان مازندران اقدام کنند.

وی با بیان اینکه دادستانی مرکز استان مازندران و بهشهر با هر گونه تعلل در ترخیص کالا‌های دپو شده اقدام قانونی خواهند کرد، گفت: نهاده‌های دامی دپو شده در انبار‌های بنادر و گمرکات استان باید در مدت یکماه تعیین تکلیف و ترخیص شود.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: نهاده‌های دامی که تازه وارد انبار بنادر و گمرکات استان شده است، نیز با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط و مذاکره با واردکنندگان هر چه سریعتر تعیین تکلیف و ترخیص شود.

وی تصریح کرد: ۱۷ آذرماه در بازدید دیگری، پیگیر وعده‌ها و تعهدات امروز خواهیم شد و باید جوی دپو شده که در معرض فساد است هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان مازندران نهاده دام صراط نهاده های دامی تعیین تکلیف دپو شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روز‌های اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد