Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر عباس آذر همایون ، رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر از همت بلند نیکوکاران حوزه سلامت این شهرستان در کاهش آلام بیماران خبر داد و گفت: در مهر ماه از طرف خیران به منظور تهیه تجهیزات پزشکی ۲۷۳ میلیون تومان واریزی داشتیم.

او افزود:در مورد گزارش عملکرد فعالیت‌های این انجمن طی ماه گذشته افزود: به منظور مساعدت به بیماران سرطانی نیازمند و صرف در امور خیر با صلاحدید مجمع، مبلغ ۴۱ میلیون تومان از سوی نیکوکاران واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر  بیان کرد: چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای تهیه سبد کالا، یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای ذبح گوسفند و ۱۰۰ هزار تومان به منظور تهیه دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران نیازمند جمع آوری شد، همچنین میزان مشارکت مالی نیکوکاران در بحث صندوق‌ها و قلک‌ها یک میلیون و ۴۱۵ هزار تومان بوده است.

 آذر همایون  با اشاره به اینکه در طول ماه گذشته ۳۱۸ بیمار نیازمند به واحد مددکاری ما مراجعه داشتند، اظهارکرد: ۲۶ بیمار نیازمند به پزشک، آزمایشگاه و سونوگرافی معرفی شدند.

او به مساعدت مالی صورت گرفته به مبلغ حدود ۲۰ میلیون تومان به ۱۰ بیمار برای پرتودرمانی و شیمی درمانی اشاره و خاطرنشان کرد: چهار میلیون تومان کمک هزینه ایاب و ذهاب به ۴ بیمار نیازمند و حدود سه میلیون تومان نیز کمک هزینه دارویی و درمانی از طریق واحد مددکاری به بیماران نیازمند پرداخت شد.

 رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر با اشاره به توزیع سهم گوشت گوسفندی از سوی خیرین در بین بیماران نیازمند، افزود: در اختیار قراردادن وسایل توانبخشی به ۱۲۸ بیمار نیازمند شامل کپسول اکسیژن، واکر، تشک مواج، ویلچر و دستگاه اکسیژن ساز و اعطای وام قرض الحسنه به دو بیمار نیازمند به مبلغ ۱۰ میلیون تومان، توسط واحد مددکاری رقم خورد.

 آذر همایون   توزیع ۵۰ بسته سبد غذایی به مناسبت اربعین و رحلت پیامبر اکرم (ص) در مجموع به مبلغ ۳۵ میلیون تومان، توزیع ۵۰ بسته سهم گوشت گوسفندی ذبح شده توسط مجمع از محل نذورات خیران، پیگیری سه مورد امور درمانی بیماران از طریق واحد مددکاری برای بستری و ترخیص از مراکز درمانی، توزیع ۱۵۰ بسته ماسک بین بیماران سخت درمان و مساعدت به دو کودک بیمار دارای مشکل هورمون رشد به مبلغ دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را از دیگر اقدامات واحد مددکاری این مجمع عنوان کرد.

او با اشاره به همت و تلاش خیرین حوزه سلامت ملایر در بروزرسانی تجهیزات پزشکی و رفع کمبود‌های موجود در مراکز درمانی، گفت: اهدای پنج دستگاه کپسول اکسیژن ۱۰ لیتری از طرف خیّر خجسته علیمرادی و اهدا به بیمارستان امام حسین (ع)، اهدای دو دستگاه از طرف خیّر الهه شارخ ساکن آمریکا، تهیه چهار دستگاه مانومتر از محل مساعدت خیرین، اهدای دو دستگاه پالس اکسی متر از محل مساعدت خیرین، اهدای یک دستگاه تشک مواج به نیابت از مرحوم حاج کاظم زمانی، اهدای دو دستگاه پالس اکسی متر از طرف خّیر بهجت امید ملایری، اهدای یک دستگاه کپسول از طرف خیّر مریم کریمی، اهدای یک کارتن محلول ضد عفونی کننده دست از طرف خیّر مسعود عالی و تهیه ۱۰۰عدد ماسک دستگاه اکسیژن و در اختیار نهادن برای بیماران سخت درمان نیازمند، در طول ماه گذشته صورت پذیرفت.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر یادآورشد: طرح خیّرساز " پایگاه سلامت شایگان و معراجی فر" واقع در میدان آزادی ملایر از پیشرفت کاملی برخوردار است که با افتتاح آن گامی موثر و ماندگار به منظور ارتقای سطح سلامت شهروندان برداشته می‌شود.

منبع ایسنا

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجمع خیرین سلامت تجهیزات پزشکی بیمار نیازمند واحد مددکاری میلیون تومان هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۴۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز، حضور همیاران مهربان ترافیک را به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی توصیف کرد و گفت: روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سیدعبدالرضا دستغیب در نخستین جلسه تجلیل و هماهنگی همیاران مهربان ترافیک شیراز با اشاره به شعار سال و تأکید مقام معظم رهبری بر مشارکت مردم در جهش تولید، اظهار داشت: در بحث جهش تولید ملاک تنها تولید کالا نیست و تولید فرهنگ و مسائل اجتماعی و هر آنچه که ضرورت یک جامعه اسلامی ایرانی است را شامل می‌شود.

وی افزود: حضور همیاران مهربان ترافیک در چهارراه‌ها و نقاط کور ترافیکی و کمک به روان‌سازی ترافیک، همان مشارکت در جهش تولیدات فرهنگی است.

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز با تأکید بر ضرورت توجه مسئولان به مردمی که با وقف مال و ثروت خود و یا با وقف وقت باارزش خود در راه خیر قدم برمی‌دارند؛ عنوان کرد: شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» تأکید رهبری بر حمایت مسئولان از مردم است تا مسئولان ضمن قدردانی از خیرین، خدمات آنها را در حوزه خود گزارش دهند و با تقدیر و تجلیل، خیرین را به جامعه معرفی کنند تا بسیج عمومی برای این حرکت فرهنگی در جامعه ایجاد شود.

دستغیب همچنین با بیان اینکه روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست، تصریح کرد: خدمات فرهنگی در شیراز به راحتی قابل انجام است، چون شیراز پایتخت فرهنگی و تمدنی بزرگ است و شهروندان آماده پذیرش مسائل فرهنگی هستند.

وی با اشاره به حضور 45 نفر از همیاران مهربان ترافیک در مراکز مهم و پرتردد شیراز در ایام نوروز، خدمات همیاران را ارزشمند و قابل تقدیر خواند که با حضور خود گامی موثر در رشد و اعتلای فرهنگ برداشتند.
 
 مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز همچنین به خدمت 130 همیار مهربان ترافیک در طول سال در خیابان‌های پرتردد شهر اشاره کرد که روزانه در کنار پلیس راهور، راهگشای گره‌های ترافیکی هستند.

دستغیب در ادامه گفت: آمار تصادفات و مرگ و میر ناشی از آن رقمی مشخص و قابل ارائه است، اما بهتر است به دنبال علل تصادفات باشیم تا بتوانیم برای آن راه حل ارائه نمائیم و این همان حلقه مفقوده است. 

وی افزود: پایین بودن فرهنگ رانندگی، استاندارد نبودن خودروها، جاده‌های نامناسب و غیراستاندارد، آموزش ناکافی برای گرفتن گواهینامه رانندگی و عدم سختگیری لازم در آموزش و امتحان رانندگی می‌تواند دلیل تصادفات باشد که لازم است به رابطه معناداری برسیم تا راه حل مناسبی ارائه دهیم، چرا که مرگ و میر ناشی از تصادفات، مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بسیاری به دنبال دارد.

 نایب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز هم گفت: ما شهروندان شهری هستیم که مایه فخر و مباهات جامعه بشریت است.
 
طاهری با بیان این که باید به شهر و همشهریانمان افتخار کنیم؛ اضافه کرد: خیر نیکوکاری که علی‌رغم مشکلات موجود به حمایت از همشهریان خود برمی‌خیزد را باید حمایت کرد و ستود.

وی با بیان اینکه بی‌گمان همیاران مهربان ترافیک شایستگی این خدمت و لباس مقدس همیاری را داشته‌اند، گفت: برای یادآوری و آموزش فرهنگ به شهروندان لازم است تا الگو‌های تربیتی را اعمال کنیم و در کنار آموزش رسمی آموزش غیررسمی داشته باشیم.

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز با تأکید بر اهمیت آموزش به عنوان گام اول در مسائل فرهنگی، گام دوم پس از آموزش را نظارت عنوان کرد و گفت: در اجرای برنامه‌های فرهنگی یا تغییر رفتار و الگوی شهروندی باید ابتدا به آموزش بپردازیم و با نظارت مستقیم، رهاسازی و نظارت غیرمستقیم افراد را تا ورود به بلوغ روانی هدایت نماییم و این راه درستی است که جامعه می‌تواند شهروندانش را به کمال برساند.

حسین جوکار، عضو هیئت امنای مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز و از خیرین نیکوکار شیرازی به مشکلات فراوان اقتصادی در پی تحریم‌ها و ناکارآمدی برخی از مسئولان اشاره کرد و گفت: در کنار مشکلات عدیده در جامعه، زیبایی خدمت برخی از مردم به همشهریان خود ستودنی است.

وی افزود: همیاران مهربان ترافیک علی‌رغم سختی‌های زندگی، وقت باارزش خود را صرف امور خیر، خدمت به خلق خدا و اعتلای فرهنگ جامعه می‌کنند که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/424.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است