Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکاوران انتظامی سیستان و بلوچستان با عملیات های گسترده و شبانه بیش از 4 تن و 600 کیلو گرم انواع مواد مخدرکشف کردند،

به گزارش خبرگزاری برنا ، جانشین فرمانده ناجا در حاشیه سفر به استان سیستان و بلوچستان و بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس استان در حوزه مبارزه با  سرشبکه ها و باندهای قاچاق مواد مخدر، گفت : این مقدار مواد مخدر در مدت کمتر از 72 ساعت گذشته کشف و ضبط شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رضایی افزود :  در این مدت 7 قاچاقچی عمده دستگیر، 8 قبضه سلاح جنگی و مقادیری زیادی مهمات جنگی، بی سیم دستی و چندین دستگاه خودرو که بعضا موتور های آنان تقویت شده اند و جرم محسوب می شود، کشف و ضبط شده است .  سردار قاسم رضایی در این بازدید تاکید کرد : نیروی انتظامی با اقدامات موثر مرزداران در مرز و یگان های انتظامی در عمق کشور و استان به موفقیت های خوبی علی رغم تمام مشکلات و سختی های زیاد در مقابله با قاچاق مواد مخدر، دست پیدا کرده اند.   وی افزود: در هفت ماه گذشته بیش از 170 تن انواع مواد افیونی سنتی و صنعتی در استان سیستان و بلوچستان توسط دستگاه های مقابله ای در حوزه ورود و برخورد با قاچاق مواد مخدر کشف و 130 نفر از قاچاقچیان عمده شناسایی و دستگیر و3 هزار معتاد متجاهر جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد و درمان هدایت شدند. سردار رضایی با تاکید بر اینکه مواد مخدر و اعتیاد خود منجر به بروز جرایم خشن بخصوص سرقت های خرد می شود، افزود: در بررسی سرقت های صورت گرفته مشخص شد که بیش از 60 درصد این جرایم ریشه در مواد مخدر دارد . وی با اشاره به اینکه در ارتباط با مقابله جدی و جهانی با قاچاق مواد مخدر از کشورهای همجوار انتظار می رود بیش از این به معضل جهانی مواد مخدر بپردازند، گفت: در نشست های دو و چندجانبه نیز از مسئولان دیپلماسی انتظار است به این موضوع بیشتر تاکید شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشف مواد مخدر قاچاق مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

سردار احمد نگهبان افزود:در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان