Web Analytics Made Easy - Statcounter

لباسشویی یکی از لوازم کاربردی در هر خانه ای است که کمک بسزایی را در شستن لباس ها به خانم ها میکند. - اخبار بازار -

امروزه با آپارتمانی شدن خانه ها، دیگر فضای کافی برای پهن کردن لباس و شستن آنها در خانه وجود ندارد. به همین خاطر اکثر افراد از ماشین لباسشویی برای اینکار کمک میگیرند. این وسیله کاربردی را میتوانید در انواع برند ها و مدل ها در بازار مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برند های محبوب لباسشویی که علاوه بر عملکرد، عمر مفید بالایی نیز دارند، برند های ال جی، سامسونگ، بوش، دوو، اسنوا و... میباشند.

پیشرفت تکنولوژی و اضافه شدن برنامه های جدید به ماشین لباسشویی ها، افزایش کارایی و عملکرد آنها محبوبیت آنها را در بازار افزایش داده است. البته این وسیله کاربردی امروزه قیمت بسیار بالایی دارد. با این حال نیز تمامی این برند ها ممکن است زمانی دچار اشکالات فنی شوند و نیاز به تعمیر پیدا کنند. تعمیر این دسته از لوازم خانگی بهتر است توسط  نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی، سامسونگ، بوش، دوو و... صورت گیرد؛ چرا که تنها تعمیرکاران نمایندگی و مراکز مجازی مثل دیبا سازان، قادر به تعمیر تخصصی لوازم خانگی مثل لباسشویی میباشند. قطعات حساس و ظریفی که در لباسشویی ها استفاده شده، در صورتی که توسط افراد خبره تعمیر نشود، مشکلات دیگری را برای دستگاه به وجود می آورد. به همین خاطر بهتر است که در تعمیر این دسته از لوازم خانگی ریسک نکنید!

تعمیر لباسشویی سامسونگ

یکی از بهترین برند های داخل بازار که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است، برند سامسونگ می باشد. این برند تمامی لباسشویی های خود را با جدید ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها تولید میکند. به همین خاطر نیز از محبوبیت بالایی در بازار مصرف کننده گان برخوردار است. البته مرغوب بودن لباسشویی های سامسونگ دلیل مناسبی برای خراب نشدن آنها نیست. هر وسیله برقی ممکن است به هر علتی زمانی دچار مشکلات فنی شود. این مشکلات ممکن است به علت نوسانات برق، فرسودگی قطعات، وارد شدن ضربه و... به وجود آید.

در صورتی که لباسشویی سامسونگ شما دچار مشکلات فنی شد، بهتر است که برای تعمیرات تخصصی آن با مراکز تعمیر لباسشویی ساموسنگ تماس بگیرید. البته توجه داشته باشید که در بازار تعمیرات افراد سودجو بسیار زیادی وجود دارند که با پیشنهاد قیمت های پایین تعمیر، شما را فریب داده و خدمات بی کیفیتی را به شما ارائه می دهند. علاوه بر این، این دسته از افراد برای تعویض قطعات از قطعه های تقلبی استفاده می کنند که در مدت زمان کوتاهی به دیگر قطعات داخل لباسشویی آسیب وارد می کند و هزینه های بیشتری را در پیش رو خواهد داشت.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی سامسونگ

مشکلات رایجی که ممکن است برای لباسشویی های سامسونگ به وجود آید عبارت است از:

عدم آبگیری لباسشویی ساموسنگ

مشکل عدم آبگیری لباسشویی زمانی به وجود می آید که قطعاتی مثل سوئیچ فشار، شیر ورودی آب، قفل درب لباسشویی، تایمر لباسشویی، فشار کم آب در شیلنگ ورودی و... دچار مشکل شده باشد.

روشن نشدن لباسشویی سامسونگ

روشن نشدن لباسشویی های سامسونگ میتواند علت های مختلفی داشته باشد مانند قطع شدن جریان برق، خرابی موتور دستگاه، خرابی میکروسوئیچ، خرابی سوئدیچ استارت، خرابی برد کنترل اصلی و خرابی سوئدیچ درب.  تعمیر لباسشویی سامسونگ  بهتر است توسط تعمیرکار صورت گیرد.

لرزش های شدید لباسشویی ساموسنگ

لرزش و تکان خوردن های شدید لباسشویی، میتواند به علت متعادل نبودن لباس ها، تنظیم نبودن پایه های لباسشویی، اشکال در فنر ها و کمک فنر ها و ایراد در تسمه لباسشویی باشد.

بسته نشدن درب لباسشویی سامسونگ

بسته نشدن درب لباسشویی می تواند علت های متفاوتی داشته باشد مثل خراب شدن قفل میکروسوئیچ، خرابی زبانه و معیوب شدن سیم کشی قفل درب.

جمع شدن آب در دیگ لباسشویی

یکی دیگر از مشکلات رایج در لباسشویی جمع شدن آب است. این مشکل زمانی به وجود می آید که پمپ تخلیه دستگاه خراب شده باشد.

 

تعمیر لباسشویی دوو

یکی دیگر از برند های مرغوب و محبوب در بازار برند دوو است. لباسشویی های برند دوو از کارایی و عملکرد بالایی برخوردار هستند و کمتر دچار مشکلات فنی میشوند. البته شما میتوانید با سرویس دوره ای لباسشویی دوو، از به وجود آمدن مشکلات فنی در آن نیز جلوگیری نمایید. در مواقعی که لباسشویی شما نیاز به تعمیرات اساسی پیدا میکند، بهتر است برای تعمیر آن با نمایندگی و یا تعمیرگاه مجاز  تعمیر لباسشویی دوو در تهران تماس بگیرید.

مشکلات رایج لباسشویی دوو

نچرخیدن دیگ لباسشویی دوو

علت هایی که موجب نچرخیدن دیگ لباسشویی دوو میشود عبارت است از، پر بودن بیش از حد لباسشویی، خرابی سوئیچ کنترل درب، خرابی تسمه ها، خرابی موتور لباسشویی دوو، خرابی پمپ تخلیه لباسشویی.

نشت ب آب لاااآب از لباسشویی دوو

نشت آب از دیگر مشکلات رایج لباسشویی دوو است که میتواند علت های گوناگونی داشته باشد مثل نصب نامناسب شیلنگ ورودی آب، خرابی محفظه جاپودری، خرابی لاستیک دور درب لباسشویی، مسدود بودن شیلنگ تخلیه آب و خرابی پمپ تخلیه.

سر و صدای بیش از حد لباسشویی دوو

در برخی از مواقع ممکن است سر و صدای بیش از حد لباسشویی شما را خسته و کلافه کند. این سر و صدا میتواند علت های زیادی داشته باشد مثل اشکال در پمپ تخلیه، گیر کردن جسم خارجی در شیلنگ، خرابی یکی از قطعات.

خاموش شدن لباسشویی حین کار

در برخی از موارد ممکن است لباسشویی در حین کار متوقف و یا خاموش شود. علت به وجود آمدن این مشکل، می تواند از خرابی تایمر، خرابی برد کنترل اصلی، خرابی شیر ورودی آب، خرابی زبانه قفل درب و خرابی میکروسوئیچ باشد.

تعمیر لباسشویی ال جی

یکی دیگر از برند های محبوب لباسشویی که طرفداران منحص به خود را داراست، برند ال جی میباشد. این برند نیز همانند برند های سامسونگ و دوو از کیفیت و عملکرد بالایی برخوردار است و از جدید ترین تکنولوژی های روز ساخته و تولید می شود. برای تعمیر لباسشویی ال نیز بهتر است به نمایندگی ها و تعمیرگاه مجاز دیبا سازان مراجعه نمایید؛ چرا که این دستگاه از قطعات حساسی تشکیل شده است و در صورت عدم توجه به مشکلات به وجود آمده برای آن، ممکن است دستگاه دچار خسارت های بیشتری شود و هزینه های بیشتری را در بر داشته باشد.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لباسشویی سامسونگ تعمیر لباسشویی ماشین لباسشویی درب لباسشویی لباسشویی دوو لباسشویی ها مشکلات رایج مشکلات فنی پمپ تخلیه برند ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرپرست معاونت تعمیرات شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت: واحد ۳ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به منظور انجام تعمیرات میاندوره‌ای و ارتقاء آمادگی برای تولید پایدار انرژی در فصل تابستان از مدار خارج شد.

قلعه سری افزود: این واحد در آستانه آغاز پیک مصرف، بر اساس برنامه زمانبندی به مدت ۱۷ روز در روند عملیات تعمیرات میاندوره‌ای قرار می‌گیرد.

وی گفت: در طول تعمیرات این واحد علاوه بر فعالیت‌های معمول در تعمیرات میاندوره ای، تعمیرات اساسی اف دی فن‌ها (فن تامین کننده هوای بویلر) ۱ و ۲ و تعمیرات اساسی، اصلاح و ماشین کاری نشیمنگاه پمپ آب دریای شماره یک نیز انجام می‌پذیرد.

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور