Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@10:05:22 GMT

نصب بنرهای بزرگ تسلیت در خرم‌دره ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۴۸۸۱

نصب بنرهای بزرگ تسلیت در خرم‌دره ممنوع شد

ایسنا/زنجان شهردار خرم‌دره گفت: با توجه به اعتراض شهروندان خرم‌دره‌ای، نصب بنرهای تصویر تسلیت و اعلامیه‌های ترحیم دارای ابعاد بزرگ در شهر ممنوع است.

قربان‌علی نقی‌لو در گفت‌وگو با ایسنا، در هفته‌های اخیر بارها نسبت به نصب بنرهای تسلیت اعتراض‌هایی توسط شهروندان به شهرداری خرم‌دره رسیده‌ است، اظهار کرد: با توجه به مطالبات مردمی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا این روزها مردم از مشکلات متعدد رنج می‌برند، ادامه داد: مشاهده تصاویر درگذشتگان آن هم به تعداد زیاد و در ابعاد بزرگ در سطح شهر به ویژه بنرهای جوانان فوت شده، چیزی جز افزایش غم و ناراحتی مردم را در پی نخواهد داشت.

این مسئول با بیان اینکه در همین راستا نصب بنرها و اعلامیه‌های بزرگ در سطح شهر به علت آزرده شدن خاطر شهروندان، ممنوع شده است، ادامه داد: با توجه به ممنوعیت نصب این بنرها از شهروندانی که عزیز خود را از دست داده‌اند، تقاضا می‌شود در این‌خصوص همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.

نقی‌لو یادآور شد: محیط عمومی متعلق به شخص نیست و شهروندان عزادار نیز به‌ منظور احترام به حقوق سایر افراد جامعه باید نسبت به این موضوع توجه کافی داشته باشند، زیرا سایر شهروندان با دیدن این تصاویر غمگین و آزرده‌خاطر می‌شوند، پس باید سعی کنند در خیابان‌ها و میادین اصلی شهر از نصب بنرهای اموات خودداری شود.

سرپرست شهرداری خرم‌دره با تاکید بر اینکه در صورت مشاهده این بنرها توسط واحد اجرائیات جمع‌آوری خواهد شد، خاطرنشان کرد: در همین راستا چندین بنر از میادین اصلی شهر توسط شهرداری جمع‌آوری شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان چاپ بنر تسلیت شهرداري کرونا در ایران نصب بنرهای خرم دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: سومین مرحله از طرح «محله من محله زندگی» در محله رحیم‌آباد در حال اجراست.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای سومین مرحله از طرح محله من محله زندگی در محله رحیم آباد اظهار کرد: بعد از شهرک کاوه و محله فروردین، با هدف بررسی و رفع معضلات جاری شهروندان، طی ۱۰ روز شهرداری منطقه نگاه عمیق‌تری به محله رحیم آباد خواهد داشت.

وی افزود: پیاده روسازی، اصلاح و ترمیم بلوک فرش پیاده روهای معیوب و ساماندهی جداول در این محله در دستور کار است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در ادامه رفع معضلات حوزه عمران در این محله، روکش آسفالت برخی معابر و کوچه‌ها و همچنین لکه گیری وسیع در سطح محله در حال انجام است.

سلطان‌آقایی گفت: بنا به درخواست‌های مکرر شهروندان این محل، قطعه‌های فضای سبز خیابان آزادی، خیابان کاوه و کوچه‌های منتهی به خیابان آزادی نیز در حال ساماندهی است.

وی افزود: علاوه بر ایمن‌سازی و رنگ‌آمیزی دیواره‌های فرسوده محله، ۴ پلاک موجود در این محله که دارای دیواره‌های بزرگ بود، نیز ساماندهی و در دستور کار برای زیباسازی قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: تسطیح و پاکسازی زمین‌های بایر، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، شستشوی معابر و ساماندهی مبلمان‌های شهری نیز در حال اجراست.

وی ادامه داد: حریم مادی فرسخ واقع در خیابان کاوه و خیابان غرضی نیز بنا به درخواست شهروندان پاکسازی و فضای سبز آن ساماندهی و روشنایی آن بهینه می‌شود.

کد خبر 751314

دیگر خبرها

  • مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی
  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • کاشت ساختمان در پارک‌های تهران؛ ممنوع یا مجاز؟
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • مراقب همراه بانک‌های جعلی باشید
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!