Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ویتنام رِمی هِر، تمامی مردم دوست دارند ظاهری آراسته و زیبا داشته باشند؛ به همین دلیل مردم به حفاظت و تمیزی بدن، پوست و موی خود توجه ویژه‌ای دارند هم اینک در فصل پاییز قرار داریم و این امر بدان معناست که موی سر انسان در معرض هوای خشک و باد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل آسیب به مو‌های سر در فصل پاییز بسیار مرسوم است و افراد باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند با این وجود، می‌توانید با تهیه یک ماسک ارزان قیمت از موی سر خود در این فصل محافظت کنید.

هویج دارای خواص بی شماری است و بسیاری از متخصصان گنجاندن آن به رژیم غذایی را توصیه می‌کنند با این حال، کمتر کسی می‌داند که هویج یک درمان خانگی طبیعی و ارزان قیمت برای موی سر است. هویج غنی از ویتامین‌های A و E است که برای مو و پوست سر بسیار مفید است.

این دو ویتامین باعث تحریک رشد موی سر شده و با افزایش خون رسانی به پوست سر، مانع از ریزش آن‌ها می‌شوند. زنانی که مو‌های کوتاه دارند و مشتاق رشد سریع آن‌ها هستند بهتر است مصرف هویج را افزایش دهند.

علاوه بر مصرف خوراکی هویج، ماسک تهیه شده از این گیاه نیز یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای کمک به رشد و حفاظت از موی سر محسوب می‌شود. هویج علاوه بر مرطوب کردن موی سر، به دلیل دارا بودن ویتامین‌های A و E، باعث درخشندگی و شادابی بیشتر موهایتان می‌شود.

برای تهیه ماسک خانگی هویج، به دو عدد هویج متوسط، دو قاشق غذاخوری ماست، و یک تخم مرغ نیازمند هستید. در ابتدا هویج‌ها رو بجوشانید تا پخته شده و نرم شود. سپس هویج‌های پخته شده را له کرده و ماست و تخم مرغ را به آن بیافزایید و به خوبی هم بزنید.

حال ماسک شما آماده است. این ترکیب را بر روی مو و پوست سر گذاشته و به آرامی ماساژ دهید. ماساژ باعث می‌شود که این ترکیب بهتر بر روی پوست و موی شما نشسته و مواد مغذی آن جذب شود. این ماسک خانگی باید دستکم ۴۵ دقیقه بر روی پوست سر بماند و سپس می‌توانید آن را بشویید.

می‌توانید این ماسک را دو بار در هفته استفاده کنید و شاهد فواید اعجاب انگیز آن باشید. این ماسک می‌تواند مانع از آسیب‌های پاییزی به موی سرتان شود.

بیشتر بخوانید 

غذا‌هایی که کلسیم مورد نیاز بدن را تامین می‌کنند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماسک مو ماسک هویج پوست سر موی سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری حیرت‌انگیز از فرود جنگنده اف ۳۵ بر روی برج العرب + فیلم

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، جنگنده F ۳۵ b یکی از زیرمدل‌های F ۳۵ لایتنینگ دو، با قابلیت تیکاف کوتاه و فرود عمودی است؛ نسل پنجم از جنگنده‌های رادار گریز که توسط کمپانی لاکهید مارتین طراحی و توسعه داده شده است. فرود آمدن جالب این جنگنده بر روی برج العرب دبی را مشاهده می کنید.

کد خبر 849164 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها دبی خبر ویژه جنگنده دفاع - جنگنده امارات

دیگر خبرها

  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • (ویدئو) خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین
  • پاس‌های اعجاب‌انگیز مسوت اوزیل / فیلم
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • پیشنهاد عجیب ماسک برای برخورد با دانشجویان معترض
  • طرز تهیه سوپ گوشت و هویج؛ یک سوپ متفاوت و مقوی (فیلم)
  • تصاویری حیرت‌انگیز از فرود جنگنده اف ۳۵ بر روی برج العرب + فیلم
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود