Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری درباره جزییات جلسه شب گذشته مجمع نمایندگان و استاندار هرمزگان با وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: آقای ساداتی نژاد که خود از جنس مجلس بوده، با دغدغه های نمایندگان آشنایی داشته و از طرفی شخصیتی متخصص در حوزه کشاورزی است و قطعا این وزارتخانه متفاوت از گذشته عمل خواهد کرد و امید به بخش‌های کشاورزی تقویت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشکل صیادان استان در این جلسه به طور خاص مطرح شد و مقرر شد که ظرف مدت زمان دو ماه سازمان شیلات ایران نسبت به ساماندهی و صدور مجوز برای صیادان شناسنامه‌دارِ فاقد مجوز اقدام کنند.

 جباری در ارتباط با مشکل تداخل اراضی مردم شهرستانهای غرب هرمزگان نیز گفت: بسیاری از اراضی مسکونی مردم که سالیان زیادی از سکونت افراد و ساخت و ساز در آنها می گذرد هنوز جزو اراضی ملی بوده و مردم کاملا بلاتکلیف هستند، به شکلی که قدمت احداث به چند سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یا اوایل انقلاب بر می گردد اما هنوز مردم در خصوص اخذ سند و یا تسهیلات و خدمات برق و آب و بیمه و ... با مشکل مواجه هستند که در این خصوص مقرر شد مهدی دوستی در استان ترتیبی اتخاذ کند که با تفاهم نامه بین منابع طبیعی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مشکل مردم یکبار برای همیشه حل شود.

نماینده مردم بندرلنگه،بستک، کیش و پارسیان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما در مجلس هشتم قانونی را تحت عنوان تعیین تکلیف چاههای غیر مجازی که قبل از سال ۸۵ حفرشده است  تصویب کردیم که متأسفانه هنوز این قانون روی زمین مانده است زیرا منابع طبیعی به دلیل عدم تعیین تکلیف زمینی که چاه در آن حفر شده است از انجام کار جلوگیری نموده که در این باره نیز  مقرر شد این موضوع بطور دقیق حل شده و نتیجه‌ آن اعلام شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: موضوع تعیین سقف برای جوجه ریزی مرغداری‌ها (جوجه یک روزه) برای استان از سوی وزارتخانه مشکلاتی را برای این بخش ایجاد کرده است، بویژه برای حوزه غرب هرمزگان که قطب اول تولید گوشت سفید در استان است که اجرای آن موضوعی غیرکارشناسی است، که در این خصوص نیز وزیر دستور داد سریعا این سهمیه برابر نیاز استان اضافه شود.

جباری همچنین افزود: بانکها به دلیل سیاستهای غیر حمایتی موجب خسران زیاد و ورشکستگی کشاورزان بخصوص مرغداران و دامداران حوزه انتخابیه بنده شده‌اند چرا که با دریافت سودهای کلان و دیرکردها، سرمایه گذاران را به ورطه‌ ورشکستگی کشانده‌اند.

نماینده مردم غرب هرمزگان در خانه ملت در پایان این نشست از ساداتی نژاد قول گرفت که جهت بازدید و بررسی میدانی مشکلات غرب هرمزگان به زودی به این منطقه سفر کند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد جباری نماینده غرب هرمزگان سیاست بانک ها بندرعباس غرب هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند

قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی انتخابات‌های بسیاری در کشور برگزار شده و مردم همواره با مشارکت بالا پای صندوق‌های رأی آمده‌اند. 

او افزود:در کشور ما مسئولان با انتخاب مردم مشخص می‌شوند و احزاب و تشکل‌های سیاسی باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق و نقش آنان را در عرصه های مهم کشور پررنگ‌تر کنند.

حشمتیان متذکر شد : امیدوارم که انتخابات آینده شاهد مشارکت بیشتری از مردم باشیم چرا که این دوره از انتخابات نقش پررنگی در شیوه شکل گیری مجلس و سرنوشت جامعه دارد لذا از آحاد جامعه تقاضا داریم به همه پرسی چند روز آینده بی تفاوت نباشند.

حشمتیان درباره چینش هیات رئیسه مجلس دوازدهم افزود: در مجلس دوازدهم شاهد رقابت بین جریان‌های اصولگرایی هستیم و معتقدم که اتحاد شورای وحدت و ائتلاف در شکل گیری هیات رئیسه آینده نقش پررنگی دارد .

رئیس خانه احزاب تاکید کرد: بعد از اعلام نتایج انتخابات دور دوم می‌توانیم با اطمینان بیشتری درباره ترکیب هیات رئیسه مجلس گمانه زنی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد