Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی یک عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: برای انتصاب فرمانداران، انتخاب نیروهای جوان و کارامد نسبت به نیروهایی که سال‌ها در عرصه مسئولیت حضور داشته‌اند و ممکن است برای انجام کارها خسته باشند، الویت دارد.

نصراله پژمانفر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مهمترین مواردی که استاندار خراسان رضوی باید در انتخاب فرمانداران شهرستان‌های استان به آن‌ها توجه کند، اظهار کرد: در هر شهرستان فردی باید به عنوان فرماندار انتخاب شود که نسبت به مشکلات آن شهرستان آگاه باشد و حتی‌الامکان تجربه قابل قبولی برای اداره آن جا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کسی که به عنوان فرماندار شهرستانی منصوب می‌شود، باید به صورت تمام وقت در شهرستان تحت مدیدیت خود حضور داشته باشد؛ چراکه در غیر این صورت نمی‌تواند تمام مشکلات آن شهرستان را به خوبی حل کند. با توجه به شرایط سختی که در حال حاضر برای مردم وجود دارد، فرماندار باید بتواند با یک رویکرد جهادی از تمام ظرفیت‌های شهرستان تحت مدیریت خود، استان و حتی ظرفیت‌های کشور برای حل مشکلات مردم آن شهرستان استفاده کند.

عضو مجمع نمایندگان استان تاکید کرد: طبیعتا برای انتصاب فرمانداران، انتخاب نیروهای جوان و کارامد نسبت به نیروهایی که سال‌ها در عرصه مسئولیت حضور داشته‌اند و ممکن است برای انجام کارها خسته باشند، الویت دارد.

پژمانفر با اشاره به چالش‌های مدیریتی در مشهد، بیان کرد: مدیریت شهر مشهد باید به فردی سپرده شود که تجربه مدیریتی بالایی در رزومه کاری خود دارد. در مورد مشهد نمی‌توان فردی که تجربه کافی ندارد را به عنوان فرماندار منصوب کرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه مشکلات این شهر کم نیستند، ادامه داد: موضوع حاشیه شهر مشهد مشکلی است که در هیچ کجای کشور وجود ندارد. همچنین با توجه به اینکه هر ساله چند ده میلیون زائر وارد مشهد می‌شوند، این شهر با مسائل متعددی مواجه است که شاید در تهران هم مشکلات به اندازه مشهد نباشد. لذا ضروری است در انتخاب فرماندار مشهد به تمامی این مسائل توجه شود.

همچنین محسن زنگنه در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم، اتکا به منابع داخل است، اظهار کرد: دولت سیزدهم به دنبال این است که بتواند با ایجاد منابع درآمد، بر مشکلات بودجه و تامین هزینه‌ها فائق آید. بنابراین به نظر من مهمترین شاخصه‌ای که فرمانداران شهرستان‌های مختلف در دولت سیزدهم باید دارا باشند، این است که بتوانند شاخص‌های اقتصادی در شهرستان تحت مدیریت خود را ارتقا دهند.

وی افزود: ما به فرماندارانی نیاز داریم که ظرفیت‌ها و نیازهای شهرستان‌های تحت مدیریت خود را به درستی بشناسند و با استفاده از روش‌های مختلف مدیریتی و اختیاراتی که دارند، شاخص‌های اقتصادی شهرستان‌ تحت مدیریت خود را بهبود بخشند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این فرمانداران با رویکرد دولت سیزدهم تناسب دارند. همچنین روحیه انجام کار جهادی و روحیه تعامل و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و حضور میدانی هم شاخصه تمام مدیران دوات سیزدهم است و قطعا فرماندارانی که در شهرستان‌های خراسان رضوی منصوب می‌شوند نیز باید دارای این شاخصه‌ها باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استاندار خراسان رضوی فرمانداري فرماندار مشهد تحت مدیریت خود خراسان رضوی دولت سیزدهم ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  مدیرکل صداوسیما خراسان رضوی گفت: با هدف گرم شدن تنور انتخابات پخش مناظرات تلویزیونی و پخش ویدئو تبلیغاتی در حوزه انتخابیه مشهدمقدس و کلات از امروز آغاز می‌شود.

محسن نصرپور افزود: بر اساس مصوبه ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما؛ مقرر شده تا مناظره‌ها و فیلم‌های ویدئویی تبلیغاتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در سیما و رادیوی استانی پخش شود.

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات