Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دایره سیاسی و روابط خارجی جنبش حماس رای مخالف آمریکا به حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین در کمیسیون سوم مجمع عمومی سازمان ملل را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، باسم نعیم اظهار داشت که این اقدام آمریکا بیانگر موضع خصمانه این کشور علیه ملت فلسطین و حقوق آن و تشکیل کشور مستقل فلسطین و دلیلی دیگر بر دوگانگی سیاست‌های دولت آمریکا است که مدعی پایبندی به راه حل سیاسی برای منازعه فلسطینی اسرائیلی و قوانین بین‌الملل و حقوق بشر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد که رای موافق ۱۵۸ کشور به این قطعنامه در مقابل مخالفت تنها ۶ کشور با آن که اغلب کشورهایی منزوی و در حاشیه هستند، بیانگر اجماع بین‌المللی در حمایت از حقوق ملت فلسطین است و نشان می‌دهد که آمریکا خارج از این اجماع و در حمایت از رژیم صهیونیستی و منافع آن حرکت می‌کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، باسم نعیم دولت آمریکا را به بازنگری در موضع "شرم‌آور" خود و همراهی با قوانین بین‌الملل و قطعنامه‌های سازمان ملل و توقف حمایت از رژیم اشغالگر و جنایات آن علیه ملت فلسطین فراخواند.

شورای امنیت سازمان ملل دوشنبه نشستی را درباره فسلطین برگزار کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين ملت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رژه خودرویی در شیکاگو آمریکا در حمایت از غزه

شهروندان شهر شیکاگو با نصب پرچم فلسطین بر روی خودروهای‌شان و برگزاری رژه خودرویی در سطح شهر از مردم فلسطین حمایت کردند.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • پشت پرده حمایت رسانه‌ای از جنایات صهیونیست‌ها
  • ناگفته‌هایی از اعتراضات کف خیابان‌های لس‌آنجلس/ واقعیت کدام است؟
  • پیشنهاد اسرائیل به آمریکا برای قطع بودجه سازمان ملل
  • تعداد بمب‌های منفجر نشده در غزه،‌ از زمان جنگ جهانی دوم بی‌سابقه است/ میزان آوارها در نوار غزه بیش از خرابی‌های ایجاد شده در اوکراین است/ ارتش با نتانیاهو در مورد اهداف جنگ اختلاف دارد/ پلیس آمریکا تاکنون ۲۰۰۰ دانشجو را به جرم حمایت مردم غزه دستگیر کرده ا
  • آیا خیزش مردمی در غرب ماشین جنگی اسرائیل را متوقف می‌کند؟
  • دانشگاه‌های اسپانیا به جنبش جهانی حمایت از فلسطین پیوستند
  • حرکت خودرویی هواداران فلسطین در حمایت از دانشگاهیان معترض شیکاگو
  • درخواست«میقاتی»برای تشدیدفشار جهانی ضداسرائیل برای پذیرش صلح حماس
  • فیلم/ رژه خودرویی در شیکاگو آمریکا در حمایت از غزه
  • اگر آمریکا نبود اشغالگری اسرائیل در ۷ اکتبر پایان یافته بود