Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و وبویراحمد در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز گفت: کمک‌های خیرین در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جشنواره پارسال ۳۵۵ درصد افزایش یافت.

احمدزاده افزود: حدود ۳۰ درصد کمک این خیرین را افراد حقیقی و ۷۰ درصد دیگر را شرکت‌ها و بنیاد‌های خیریه کمک کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه مجموعه استانداری و مدیران متولی از مجمع خیرین مدرسه ساز در امر مدرسه سازی حمایت می‌ کنند اضافه کرد: این مجمع حمایت می‌شود تا خللی در کارشان پیش نیاید و فعالیت آن‌ها در اجرای طرح‌های مدرسه سازی تسریع داده شود.

استاندار به موضوع بازماندن برخی دانش آموزان از تحصیل در مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اضافه کرد: بیش از نیمی از دانش آموزان و مدارس این استان در مناطق روستایی و دور افتاده است و نباید اجازه داد حتی یک دانش آموز در این مناطق از تحصیل باز بماند.

احمد زاده با تاکید بر اینکه با همکاری خیران باید تلاش شود، زمینه برای دانش آموزان مناطق دورافتاده استان برای تحصیل فراهم شود، بیان کرد: در مجموع سال ۹۸ حدود ۱۲۰ کلاس درس، سال ۹۹ حدود ۱۷۴ کلاس درس و از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش شده است.

او ادامه داد: در پی سفر ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد مقرر شد همه مدارس سنگی و کانکسی بالای ۱۵ دانش آموز تا پایان ۱۴۰۰ جمع آوری و مدرسه به جای آن‌ها ساخته شود.

پیروز کرمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: در این جشنواره خیران مدرسه ساز ۳۱ میلیارد تومان در قالب ۵۵ طرح مدرسه سازی را برای اجرا در امسال متعهد شدند که ۳۷ طرح مربوط به خیران حقوقی و مابقی مربوط به تعهد خیران حقیقی بوده است.

کرمی افزود: پارسال ۱۶ مدرسه توسط خیران در کهگیلویه و بویراحمد ساخته و به بهره برداری رسید و از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ طرح مدرسه سازی هم اجرایی شده است.

در پایان این جشنواره از ۱۴ خیر حقیقی و حقوقی که تعهد آن‌ها تا مهر ۱۴۰۰ بود، با اهدای تندیس و لوح سپاس با امضای رئیس نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و استاندار کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

همچنین در این جشنواره از کتاب زندگی نامه زنده یاد حاج ناصر بینایی خیر مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد هم رونمایی شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد خیرین مدرسه ساز نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد خیرین مدرسه ساز مدرسه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طی حکمی «حمید طالبی» را به‌عنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، متن حکم مجید چگنی برای سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

همچنین به پاس زحمات ریحان بهادر در دوره تصدی این سمت از ‌وی قدردانی شده است.

دیگر خبرها

  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • «هر سه‌شنبه‌ یک مدرسه»؛ طرحی برای افزایش سرانه آموزشی
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد