Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور رفت و برگشت لیگ برتر کونگ فوی باشگاه‌های کشور با حضور ۱۶ تیم در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی کردستان و در شهر سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ با اعلام فدراسیون کونگ فو دور رفت و برگشت فصل جدید مسابقات لیگ برتر کونگ فوی بانوان و آقایان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۶ تیم به میزبانی استان کردستان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۸ تیم در بخش بانوان و هشت تیم در بخش آقایان در این مسابقات حضور دارند و به مدت ۱۰ روز در سالن ورزشی مجموعه آزادی شهر سنندج با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند.

لیگ برتر مسابقات کونگ فو کشور در بخش آقایان طی روز‌های ۲۰ تا ۲۳ آبان‌ماه با شرکت ۸ تیم برگزار می‌شود و در رقابت‌های بخش بانوان نیز ۸ تیم شرکت کننده طی روز‌های ۲۶ تا ۲۹ آبان در شهر سنندج پیکار خواهند کرد.

هیات کونگ فوی البرز ، هیات کونگ فوی همدان ، هیات کونگ فوی کردستان ، هیات کونگ فوی آذربایجان غربی ، هیات کونگ فوی تهران ، هیات کونگ فوی خراسان رضوی ، هیات کونگ فوی قزوین و هیات کونگ فوی اصفهان تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر کونگ فوی بخش آقایان هستند.

هیات کونگ فوی تهران ، هیات کونگ فوی یزد ، هیات کونگ فوی کهکیلویه و بویراحمد ، هیات کونگ فوی کرمان ، هیات کونگ فوی البرز ، هیات کونگ فوی قم ، هیات کونگ فوی کردستان و شهدای مدافع حرم تیم‌های حاضر در بخش بانوان این دروه از رقابت‌های لیگ برتر کونگ فوی باشگاه‌های کشور هستند که مبارزات خود را در سنندج برگزار خواهند کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان هیات کونگ فوی بخش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی

پس از پایان سفر دوروزه رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، صبح امروز آیت‌الله رئیسی با هیات همراه خود وارد کشور سریلانکا شدند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، پس از پایان سفر دوروزه رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، صبح امروز آیت‌الله رئیسی با هیات همراه خود وارد کشور سریلانکا شدند.این سفر به دعوت رسمی رئیس‌جمهور سریلانکا و با هدف توسعه همکاری‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی انجام شده است.علاوه‌ بر این در این سفر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های کشور سریلانکا و حتی جهان که توسط شرکت‌های ایرانی ساخته شده افتتاح شد.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • ۶ اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور