Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یک مقام امنیتی در این باره گفت که نیروهای الحشد الشعبی سه تروریست داعش از جمله یک بمب گذار انتحاری را در منطقه «الطارمیه» واقع در شمال بغداد، پایتخت از پا درآوردند.

این منبع به خبرگزاری «المعلومه» افزود که تیپ الطارمیه الحشد الشعبی توانست دو نفر از اعضای گروه جنایتکار داعش را در باغ های «البوحمد شهاب» در منطقه الطارمیه در شمال بغداد به هلاکت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد که نیروهای الحشد همچنین موفق شدند یک بمب‌گذار انتحاری داعش را پیش از منفجر کردن خود و نزدیک شدن به نیروها بکشد.

این مقام امنیتی بیان کرد که درگیری الحشد الشعبی در الطارمیه با داعش همچنان ادامه دارد.

شهر الطارمیه از مناطق حومه ای بغداد مهمترین و نزدیک ترین مکان استقرار و تحرک عناصر گروه تروریستی داعش به پایتخت عراق است.

عراق در سال ۲۰۱۷ پس از سه سال و نیم نبرد بی امان با داعش پیروزی بر این گروه تروریستی را اعلام کرد؛ اما با این وجود تحرکات و عملیات ایذایی هسته های خفته و بقایای تروریست ها همچنان در برخی استان های این کشور ادامه دارد.

دیاله، نینوا، بغداد، کرکوک، صلاح الدین و الانبار در شرق، مرکز و شمال عراق از استان های درگیر  این کشور با عناصر گروه تروریستی داعش است.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش دیاله کرکوک عراق الحشد الشعبی بغداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش دیاله کرکوک گروه تروریستی داعش دیاله کرکوک عراق الحشد الشعبی بغداد گروه تروریستی الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی به المپیک خنثی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پلیس فرانسه یک نوجوان 16 ساله را به ظن تدارک حمله تروریستی در بازی‌های المپیک پاریس بازداشت کرد.

به نقل از تسنیم بر اساس گزارش روزنامه Le Parisien؛ سرویس‌های اطلاعاتی به دلیل پایبندی نوجوان 16 ساله به اسلام‌گرایی افراطی او را تحت نظر گرفتند. او همچنین در پیام‌رسان تلگرام پیامی نوشت و به دنبال خرید مواد مورد نیاز برای ساخت کمربند انفجاری بود. او در این پیام‌ها اشاره کرده بود که می‌خواست به نام یکی از گروه‌های تروریستی بمیرد.

2 روز قبل مظنون در خانه پدر و مادرش دستگیر و در آنجا تفتیش شد. این نوجوان سپس به ایستگاه پلیس منتقل شد و در آنجا اعتراف کرد که می‌خواسته در جریان بازی‌های المپیک 2024 همراه با کمربند انفجاری دست به حمله بزند و وقتی بازداشت شود، بر اثر گلوله‌های پلیس جان خود را از دست بدهد.

در طول بازرسی، بازرسان اسناد دست‌نویس، از جمله سوگند وفاداری به یکی از گروه‌های تروریستی را پیدا کردند. گوشی تلفن همراه متهم کشف و ضبط و برای بررسی ارسال شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899456

دیگر خبرها

  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده