Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‎‌ها- شهردار مشهدمقدس با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی شهر با سرعت ادامه خواهد داشت، گفت: در حال تعریف پروژه‌های جدید بوده و تا یکی دو ماه آینده چند پروژه خوب را آغاز خواهیم کرد‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سیدعبدالله ارجائی شهردار مشهد در حاشیه مراسم افتتاح بخش اول فاز دوم بوستان چهل‌بازه اظهار داشت: توسعه فضای سبز یکی از سیاست‌های مدیریت شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره ششم با این شعار که شهر باید برای شهروندان آرامش‌بخش و برای خانواده‌ها نشاط‌آور باشد، به توسعه مکان‌های تفریحی همت خواهد ورزید.

اجرائی تصریح کرد: فاز اول این بوستان در گذشته به بهره برداری رسیده بود و فاز دوم با مساحت بیش از 21 هکتار در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت. این نوید را می‌دهم که پروژه‌های عمرانی با سرعت ادامه خواهد داشت، در حال تعریف پروژه‌های جدید هستیم، تا یکی دو ماه آینده چند پروژه خوب را آغاز خواهیم کرد‌.

افتتاح بخش پایانی فاز دوم چهل‌بازه اواسط سال 1401

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز اظهار داشت: فاز اول بوستان چهل‌بازه سال 96 به وسعت 10هکتار به بهره‌برداری رسید البته معارضات سبب شد تا افتتاح پروژه فاز دوم با تاخیر مواجه شود. امروز 24 هکتار از فاز دوم چهل بازه در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و 20 هکتار در حال اجراست. امیدواریم اواسط سال آینده بخش دوم فاز دوم هم آماده بهره‌برداری شود.

شهردار مشهدمقدس: توسعه «بسکتبال خیابانی» را حمایت خواهیم کردشهردار مشهد: 1406 میلیارد تومان از مطالبات شهرداری وصول شدشهردار مشهد: کمیته رفع موانع در مدیریت شهری ایجاد می‌شود

خلیل‌الله کاظمی تصریح کرد: طی سه ماه آینده نیز طرح اتصال پل پرتوی و نمایشگاه و اجرای 150 هکتار فضای سبز آماده خواهد شد. سرانه فضای سبز منطقه 11 با یک مترمربع افزایش به نزدیک 10.3 مترمربع می‌رسد، حوضچه‌ها در مسیر بند گلستان است و سرریز بند گلستان در آنها خواهد ریخت. فضای سبز در سال‌ 800 هزار متر مکعب آب نیاز دارد که این آب از خطوط جداسازی آب‌ شرب و سد ارداک تامین می‌شود. تاکنون بالغ بر 20 پروژه شاخص عمرانی در جریان است و نزدیک به دو هزار و 600 نفر در پروژه‌ها مشغول هستند.

پروژه‌های عمرانی در حاشیه شهر سرعت گیرد

ایمان فرهمندی، رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد نیز با بیان این مطلب که امیدوارم اجرای پروژه‌های عمرانی در مسیر خدمت به مردم باشد گفت: ما نهایت کمک و حمایت را خواهیم داشت. هر پروژه محدوده اثری دارد و در محدوده جغرافیایی خود تاثیرات مهمی در کیفیت زندگی و بهره‌برداری از خدمات خواهد داشت. این پروژه در مسیر مسیلی است که هیچ کاربری نداشت اما اکنون به فضای تفرجگاهی تبدیل شده است.

ایمان فرهمندی تصریح کرد: نگاه ما این است که این اتفاق در تمام نقاط شهر رخ دهد. رضایت مندی مردم و مجاوران علی بن موسی الرضا(ع) در جای جای شهر اهمیت دارد، از تیم شهردار می‌خواهیم با نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار سرعت پروژه‌ها را افزایش دهند تا شاهد رونق و توسعه در شهر باشیم.

نایب‌رئیس شورای شهر مشهد نیز اظهار داشت: امروز مشهد در عرصه ملی در بسیاری از شاخص‌ها همچون فضای سبز و فضاهای تفرجگاهی در شرایط خوبی است که مدیون زحمات شبانه روزی همکاران در شهرداری است. امیدوارم سرانه‌ها با عدالت توزیع شود. متوجه محدودیت‌ها هستم اما مناطق حاشیه در شرایط خوبی از نظر سرانه مکان تفریحی نیستند و باید همت گذاشته شود.

مهدی ناصحی عنوان کرد: عنصر زمان موضوع مهمی است و طراحی‌ها در زمان خود انجام نمی‌شود، برخی پروژه‌ها مدت زیادی معطل طراحی است خواهشمندیم با رهنمود شهردار در حوزه مطالعات اقدامات تسریع شود.

انتهای پیام/281/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه های عمرانی بهره برداری شهردار مشهد ماه آینده پروژه ها چهل بازه فضای سبز فاز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد

فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به غرق شدن دو جوان ۳۳ و ۳۴ ساله در رودخانه نازلوچای این شهرستان و پیدا شدن جسد یک نفر از غرق‌شدگان گفت: جست‌وجوها در سومین روز پس از حادثه برای یافتن پیکر فرد دوم ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علیرغم پیدا شدن پیکر یکی از غرق‌شدگان حادثه نازلوچای تلاش برای پیدا کردن نفر دیگر در حال جریان است. ️

وی ر افزود: روز جمعه مورخه هفتم اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ طی گزارش مردمی مبنی بر غرق شدن دو نفر در رودخانه نازلو چای ارومیه (دو جوان ۳۳ ساله و ۳۴ ساله) نیروهای امدادی متشکل از ۳ تیم هلال‌احمر و ۲ تیم آتش‌نشانی با همراهی مدیریت بحران فرمانداری و نیروی انتظامی و مردم محلی ساعت ۱۶:۳۰ در محل حادثه حاضر و عملیات جست‌وجو و نجات را آغاز کردند.

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: این دو فرد از محدوده روستای تپیک بخش نازلو وارد رودخانه نازلوچای شده بودند تا از مسیر حرکت آب به روستای طمطمان و قلعه اسماعیل آقا در آن طرف رودخانه عبور کنند که در این مسیر گرفتار جریان شدید رودخانه شده و پس از طی مسافتی غرق می‌شوند.

عماری ادامه داد: نیروهای امدادی روز جمعه پس از ۳ ساعت جست‌وجو در ساعت ۱۹:۰۰ جسد مغروق اولی را کمی پایین‌تر از محل ورود به رودخانه پیدا کرده و به عوامل انتظامی تحویل می‌دهند و عملیات نجات از روز جمعه شروع و به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است و ادامه دارد.

و️ی عنوان کرد: امروز در سومین روز از اجرای عملیات جست‌وجو با حضور تمامی اکیپ‌های مذکور همانند ۲ روز قبل از ساعات اولیه صبح با حضور بخشدار نازلو و مدیریت بحران فرمانداری در محل حادثه و رودخانه، اقدام به بررسی و جست‌وجوی میدانی و دشتی شده ولی تاکنون موفق به کشف جسد مغروق نشده و عملیات تا پیدا شدن پیکر وی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 748872

دیگر خبرها

  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود