Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده صومعه سرا در مجلس، در جلسه صحن علنی امروز  مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: باید مشخص شود جلساتی که در مجلس برگزار می‌شود چه خروجی دارد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه اقتصاد و بورس عشقی اداره می‌شود، افزود: وزیر امور اقتصادی و دارایی باید مشخص کند که چه کسی این حوزه‌ها را اداره می‌کند چرا که نه تنها بازار سرمایه بلکه سایر بازارها نیز نابسامان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وزارت اقتصاد، وزارتخانه مادر است و باید همه امور اقتصادی را کنترل کند، تصریح کرد: وزیر اقتصاد تمام بازارها را باید پوشش دهد.

این نماینده مجلس با اشاره به خاطره‌ای یادآور شد: یکی از روسای جمهور قبلی سه وزیر پیشنهادی را برای کسب رأی اعتماد به مجلس معرفی کرد. در جلسه‌ای از من در مورد وضعیت وزرا سوال کرد که گفتم احتمالا یکی از وزرای پیشنهادی می‌تواند رأی اعتماد به دست آورد اما دو وزیر دیگر نمی‌توانند.

دلخوش با بیان اینکه رئیس‌جمهور فردی غیرمرتبط را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی کرده ادامه داد: چرا رئیس‌جمهور با رئیس مجلس برای معرفی وزیر پیشنهادی مشورت نکرد، در جلسه‌ای که صبح امروز با نمایندگان داشتیم ۹۰ درصد نمایندگان به انتصابات اعتراض داشتند. مجلس به این وزیر پیشنهادی رأی اعتماد نخواهد داد. رئیس‌جمهور فرد مرتبط را معرفی کند.

23216

کد خبر 1571409

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت آموزش و پرورش وزارت امور اقتصادی و دارایی وزیر پیشنهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

« از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این برنامه از دو بخش اصلی برگزاری کارگاه‌های ویژه با موضوع شعرخوانی، سرودخوانی در مرکز و همچنین اجرای برنامه در کنار سواحل خلیج گرگان و دریای خزر تشکیل شده بود.

فاطمه ریاحی، مربی مسوول مرکز در این برنامه خطاب به کودکان و نوجوانان حاضر، از خلیج فارس به عنوان بخش جدایی ناپذیر هویت ملی ما ایرانیان عنوان کرد و گفت: ایجاد شادی، شور و نشاط دربین کودکان و نوجوانان، معرفی ظرفیت های محیط زیستی، پاسداشت زیبایی و ­پاکیزگی، حفظ و نگهداری و در نهایت معرفی این خلیج بزرگ به کودکان امروزی، از اهداف کانون در اجرای این برنامه بوده است.

در این روز سخنان و کارگاه‌هایی با هدف انتقال مفاهیم شناخت و موقعیت حساس جغرافیایی خلیج فارس به کودکان و نوجوانان صورت گرفت و یکی از کارشناسان اداره محیط زیست این شهرستان نیز به بیان مواردی در خصوص چگونگی حفظ و نگهداری از این نعمت خدادادی پرداخت.

در پایان والدین، کودکان و نوجوانان بندرگزی با تشکیل زنجیره انسانی شعار « از خزر تا خلیج فارس» را بر زبان آوردند.

دیگر خبرها

  • قطع خرید 4 میلیارد دلار نفت ایران ازسوی آمریکا
  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی
  •  معرفی کتاب های بازار مالی
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد