Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@00:17:18 GMT

فرزندکشی هولناک در پردیس/فاش شدن راز قتل دو ساله

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۵۳۵۷

فرزندکشی هولناک در پردیس/فاش شدن راز قتل دو ساله

پدر مقتول پس از دو سال لب به اعتراف گشود و اعتراف کرد که فرزند خود را به قتل رسانده است.

به گزارش ایمنا، سرهنگ بهزاد عبدیان از کشف پرونده قتل جوان ۲۷ ساله در پردیس بعد از دو سال خبر داد و اظهار کرد: در روز نهم آذرماه سال ۱۳۹۸ و در پی اعلام پیدا شدن جسد پسر جوانی، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پردیس قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی پردیس در استان تهران افزود: با پیگیری صورت گرفته مشخص شده بود جسد مربوط به جوانی ۲۷ ساله است که به علت پیچیدگی موضوع کشف جسد، در بررسی‌های اولیه نتیجه‌ای حاصل نشد.

عبدیان تصریح کرد: موضوع کشف علت و عامل قتل همچنان در دستور کار قرار داشت که در نهایت با تلاش‌های شبانه‌روزی کار آگاهان پلیس آگاهی نتیجه داد و مشخص شد که قتل ناشی از اختلافات خانوادگی بوده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس مجدداً با هماهنگی مقام قضائی از تک‌تک اعضای خانواده مقتول تحقیقات لازم و فنی به عمل آمد که در نهایت پدر مقتول پس از دو سال لب به اعتراف گشود و اعتراف کرد که فرزند خود را به قتل رسانده است و انگیزه قتل فرزند خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

منبع: مهر

کد خبر 534276

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مجازات قتل خانوادگی پرونده قتل عمد قتل خانوادگی هولناک ترین قتل های خانوادگی انگیزه قتل فرزند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دو سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تصادف هولناک مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس

آتش‌نشانی لس‌آنجلس: در اثر برخورد قطار مترو با اتوبوس در این شهر، دست‌کم ۵۵ نفر زخمی شده‌اند و حال دو نفر از آنها وخیم است.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سقوط هولناک کانتینر روی سقف یک خودرو
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • معمای اتوبان
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان
  • فیلم/ تصادف هولناک مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه