Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@07:54:24 GMT

آمار ضعیف تر مورینیو نسبت به فونسکا

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۵۳۷۳

آقای خاص در مدت مشابه نسبت به پائولو فونسکا 5 امتیاز کمتر کسب کرده است.

ژوزه مورینیو در مدت زمان مشابه نسبت به فونسکا، عملکردی ضعیف تر نسبت به مربی سابق رم داشته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال ایتالیا، ژوزه مورینیو در تابستان جاری به رم آمد تا جای پائولو فونسکا را در این تیم پر کند و اگر چه شروع خوبی در مسابقات این فصل داشت و توانست در 7 بازی اول خود 6 پیروزی به دست بیاورد اما از زمان شکست این تیم مقابل لاتزیو، ماه عسل آقای خاص در رم به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمی ها حالا در 5 بازی خود در سری آ شکست خورده اند که دو بازی بیشتر نسبت به زمان مشابه در فصل قبل و حضور پائولو فونسکا در این تیم است.

سال گذشته فونسکا تنها در سه بازی از دوازده مسابقه این فصل شکست خورده و توانسته بود 24 امتیاز به دست بیاورد که یک بازی آن هم به خاطر استفاده از دیاوارا بازی که با تساوی به پایان رسیده بود را بازنده اعلام شد. 

تیم فونسکا سال گذشته از دوازده بازی در 7 مسابقه پیروز شده بود که این آمار برای مورینیو عدد 6 است. ضمن این که تیم فونسکا در این مدت 27 گل زده بود که 6 گل بیشتر از تیم فعلی مورینیو محسوب می شود.

تنها جایی که تیم مورینیو اندکی بهتر از سال گذشته کار کرده خط دفاع است. رمی ها در این فصل در دوازده بازی 15 گل خورده اند در حالی که تیم فونسکا فصل گذشته 17 گل دریافت کرده بود.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم اولین افشاکننده امیر اسکندری در طرفداری: به جای مبارزه با جادو و خرافه، به این افراد جایگاه می‌دهند! غیبت ایرانی ها در مراسم فوتبال ساحلی به دلیل نداشتن کت‌ و شلوار! آنتونیو کونته با یک سر و هزار سودا، ناتوان مقابل اورتون ده نفره سولسشر اخراج بشو نیست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۰۹ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۰ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۱۷ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • آمار مرگ و میر در سال گذشته
  • آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته
  • بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟