Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، فیلم نیمه بلند رقص شاهو به قلم رزگار فیض اللهی و کارگردانی محمد محب الهی با پایان مراحل فیلمبرداری در مرحله تدوین قرار گرفت.

فیلمبرداری این فیلم نیمه بلند با محوریت زندگی کولبران در جاجرود، کوه‌های سد لتیان و چهاردانگه شمس آباد مقابل دوربین فرهاد قربانپور رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «روایت تلخی از زندگی کولبران، قصه نان و خون … .»

مریم محمدخانی، حسین اسماعیلی، امیر آزاده، مصطفی بساطی، نرگس هاشمی، میثم محب الهی، مهدی اسدی، یاشار خمسه، حدیثه صفائی، ندا جمشیدیان، رضا حسین نژاد، آرش آقایی، محمدامین گرایی، سعید بیرام‌زاده، محمدرضا حسینی، مبین والایی، مسلم عمرانی منش، معین کرمی، جواد راست‌روح‌فر، بهزاد امانی، ابوالفضل احمدزرین، ایمان صادقی، سیدمهدی موسوی، محمدحسین مهراد (نوازنده نی) و مسعود محمدی (خواننده فولک) در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

آغاز نمایش مستند «بر سر خاک»

مستند بر سر خاک به کارگردانی محسن خان‌جهانی از فردا چهارشنبه ۱۹ آبان در سامانه «هاشور» و مراکز فرهنگی نمایش داده می‌شود.

بر سر خاک موضوعی درباره محیط زیست و فرونشست خاک در مناطق مختلف ایران دارد. این فیلم محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است و در قالب طرح «اکران حقیقت» در سامانه هاشور و مراکز فرهنگی هنری نمایش داده خواهد شد.

تصویربرداری مستند بر سر خاک که ۲ سال طول کشیده است، توسط امیر جغتایی در شهرهای مختلف انجام شده و تدوین آن را آرش زاهدی اصل برعهده داشته است. در ساخت این مستند علاوه بر گفتگو و برخی تصاویر تکان‌دهنده از فرسایش خاک در ایران، از گفتار متن با صدای شهرام درخشان استفاده شده است.

عواملی که در ساخت این مستند همکاری داشته‌اند ازجمله صدابردار: احمدرضا طایی، صداگذار: آرش قاسمی، توازن رنگ و نور: رضا تیموری، تصویربرداری هوایی: احمد آزاد، مدیر تولید: امیر مهدی صادقی هستند.

محسن خان‌جهانی مستندهای A.B.C.D، انتهای خیابان پاستور، آزادراه و کلاه شیشه‌ای را کارگردانی کرده و در چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» جایزه ویژه هیأت داوران به دلیل توجه ویژه به بحران زیست محیطی خاک و توجه به پژوهش را برای ساخت فیلم بر سر خاک دریافت کرد.

پوستر فیلم سینمایی «حکم تجدید نظر» رونمایی شد

در آستانه اکران عمومی فیلم سینمایی حکم تجدید نظر به کارگردانی محمدامین کریم‌پور و نویسندگی و تهیه کنندگی رضا کریمی از پوستر این فیلم سینمایی رونمایی شد.

حکم تجدید نظر از چهارشنبه ۲۶ آبان ماه روانه پرده سینماهای سراسر کشور می شود.

ژاله صامتی، همایون ارشادی، فرید سجادی حسینی، گیتی قاسمی، زیبا کرمعلی، شاهرخ فروتنیان و احسان امانی با حضور آرش عدل‌پرور و با معرفی مجید یلان، بازیگران این فیلم هستد.

در خلاصه داستان حکم تجدید نظر آمده است: حکم تجدید نظر همیشه برای دادگاه نیست، گاهی پذیرش واقعیت و تجدید نظر در عقاید و باور های انسان سخت تر از حکم قصاص است...

پخش فیلم سینمایی حکم تجدید نظر بر عهده موسسه رسانه فیلمسازان مولود به مدیریت حبیب اسماعیلی است.

برچسب‌ها همایون ارشادی سینمای ایران روی پرده نقره ای تولید فیلم ژاله صامتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همایون ارشادی سینمای ایران روی پرده نقره ای همایون ارشادی سینمای ایران روی پرده نقره ای تولید فیلم ژاله صامتی حکم تجدید نظر فیلم سینمایی بر سر خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی

نابغه ورزشی مهابادی مبتلا به سندروم داون در بیست‌وهفتمین دوره رقابت‌های پاراشنا فدراسیون جانبازان وتوان‌یابان قهرمانی کشور موفق به کسب سه مدال نقره شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، بیست‌وهفتمین دوره رقابت‌های پاراشنای قهرمانی کشور با نظارت مستقیم IPC برگزار شد.

این دوره از رقابت‌ها طی روزهای سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت ماه در تهران برگزار و «شاهو محمدی» از شهرستان مهاباد به همراه تیم آذربایجان‌غربی در این مسابقات حضور داشت.

در این رقابت‌ها شاهو محمدی نابغه ورزشی سندروم داون در کلاس (S14) موفق به کسب سه مدال نقره شد.

نتایج به دست آمده توسط شرکت کنندگان این رقابت‌ها در جدول رنکینگ IPC به ثبت خواهد رسید.

این نوجوان مهابادی مبتلا به سندروم داون، به عنوان نخستین شناگر توانخواه نزدیک به سه هزار متر شنا کرده و رکورددار شنای استقامت در ایران و جهان است.

کد خبر 750480

دیگر خبرها

  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه