Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسن نظام‌زاده مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان در رابطه با آماده‌باش تجهیزات و امکانات سازمان خدمات موتوری برای مقابله با شرایط نامساعد جوی گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرد سال، آماده‌باش تجهیزات و امکانات لازم برای رفع آبگرفتگی و برودت هوا، مکاتبات لازم با خدمات شهری مناطق ۱۵ گانه شهرداری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سطح شهر مخازنی تعبیه و با شن و ماشه پر شده تا در سراشیبی‌ها، بزرگراه‌ها و مکان‌هایی که ممکن است جاده یخ زده باشد، مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان افزود: در حال حاضر کلیه ماشین‌آلاتی که در اختیار مناطق قرار داده شده، آماده به کار است و در صورت لزوم برای پاشیدن نمک و شن و ماسه از کامیون کمپرسی نیز استفاده خواهد شد.

نظام‌زاده با بیان وجود سه دستگاه «نمک‌پاش» در سازمان خدمات موتوری گفت: دو عدد آن بر روی بنز ۱۹۲۱ و یک عدد دیگر روی بنز ۹۱۱ قرار دارد که در تابستان این کامیون‌ها به کمپرسی تبدیل شده و مصالح ساختمانی با آن جابجا می‌شود.

وی تصریح کرد: هنگام بارش برف و لغزندگی معابر و بزرگراه‌های شهر، پخش ترکیب نمک و شن توسط دستگاه «نمک‌پاش» به صورت مکانیزه و با سرعت مطلوب انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تشریح کرد: در صدد هستیم برای فصل زمستان، سه دستگاه نمک‌پاش را در بزرگراه دوطبقه امام خمینی، تقاطع غیر هم‌سطح شهید سرادر سلیمانی و جنوب شهر مستقر کرده تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد.

نظام‌زاده در رابطه با گریدر‌های سازمان خدمات موتوری، تصریح کرد: سعی کردیم گریدر‌های سازمان آماده بکار باشند تا در صورت بارش برف، برف‌روبی را انجام دهد.

وی ادامه داد: در همین زمینه پنج عدد تیغه برف‌روب نیز سفارش داده شده و اعتبارات آن نیز در نظر گرفته شده، همچنین تمامی تجهیزات مثل بیل‌ها و کامیون‌ها نیز آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات گفت: اعتبارات لازم برای جبران کمبود امکانات و تجهیزات در نظر گرفته شده است، البته در صورت وقوع حادثه در سطح شهر آمادگی کامل داریم که نسبت به رفع آن مشکل اقدام کنیم.

وی خاطر نشان کرد: یک دستگاه جرثقیل ۱۵ تنی نیز خریداری و به تجهیزات این سازمان اضافه شده است تا در صورت وجود مشکلاتی همچون چپ کردن کامیون در بزرگراه‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات شهری آبگرفتگی معابر شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان