Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان با حضور محمد هادی عسکری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی در دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد.

در ابتدای جلسه عسکری ضمن با اهمیت برشمردن رویداد قرآنی جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در سیاست‌های وزارت علوم، تاکید کرد: تقویت و ارتقای فرهنگ قرآن و عترت در دانشگاه‌ها از ماموریت‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد علاوه بر دانشگاه‌ها باید در سطح ملی بازتاب داشته باشد.

در ادامه جواد طباطبایی مدیر فرهنگی دانشگاه امیرکبیر و دبیر اجرایی سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور با اشاره به برگزاری مجازی این دوره از جشنواره گفت: تاکنون حدود ۳۰۰ اثر در بخش‌های آوایی، هنری، پژوهشی، فناوری و ادبی و تعداد ۴۲۱ نفر اسامی راهیافتگان در بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی به دبیرخانه این رویداد فرهنگی رسیده است.

وی با بیان اینکه مرحله دانشگاهی همه بخش‌های این جشنواره به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار شده، گفت: داوری مرحله سراسری این دوره از جشنواره نیز بصورت مجازی در آذر ماه برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه امیرکبیر افزود: تاریخ برگزاری آزمون مرحله سراسری در رشته‌های بخش معارفی (آشنایی با سیره معصومین، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، پرسمان معارفی، احادیث اهل بیت، ترجمه و تفسیر قرآن کریم، حفظ موضوعی و سبک زندگی) همچنین ۲ رشته حفظ متن و ترجمه فرازهایی از صحیفه سجادیه و حفظ متن و ترجمه فرازهایی از نهج البلاغه در نیمه اول آذرماه بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، اختتامیه سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور درنیمه دوم دی ماه به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1117869 برچسب‌ها وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر