Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@12:44:00 GMT

فروش عمده قطعات دستگاه تصفیه آب در پاکاب گستر

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۵۵۵۵

فروش عمده قطعات دستگاه تصفیه آب در پاکاب گستر

شرکت پاکاب گستر یکی از کامل‌ترین مراکز خرید قطعات دستگاه تصفیه آب در ایران میباشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پاکاب گستر، این شرکت انواع و اقسام لوازم و قطعات آب تصفیه کن را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار میدهد.
قطعات دستگاه تصفیه آب انواع مختلفی دارد و شامل طیف وسیعی می‌شود. برای خرید هر گونه قطعه و یا مشاهده قیمت قطعات تصفیه آب می‌توانید به سایت پاکاب گستر و بخش مربوط به لوازم و قطعات دستگاه تصفیه کننده آب مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مقاله سعی خواهیم کرد که شما را با انواع قطعات به کار رفته در دستگاه آب شیرین کن آشنا کنیم. البته تعداد این قطعات بسیار زیاد هستند و اشاره کامل به آنها در این مطلب میسر نخواهد بود. بنابراین به بررسی برخی از مهم‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

پمپ دستگاه تصفیه آب

یکی از مهم‌ترین اجزای دستگاه تصفیه آب پمپ افزایش جریان است. این قطعه جزو قطعات برقی تصفیه آب به شمار میرود. از آنجا که دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس برای اینکه بتواند آب ورودی به آب تصفیه کن را به بهترین نحو فیلتر کند، نیاز به فشار بالای آب دارد.
برای تامین فشار آب مناسب، پمپ دستگاه تصفیه آب وارد عمل می‌شود. در صورتی که فشار شیر آب شما کمتر از 50 psi باشد، خرید پمپ برای دستگاه تصفیه کننده شما الزامی است.
پمپ‌های تایوانی و چینی موجود در بازار از با کیفیت‌ترین پمپ‌های تصفیه آب هستند. پاکاب گستر طیف وسیعی از پمپ‌ها را برای مشتریان فراهم نموده که حق انتخاب بالا را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

مخزن ذخیره تصفیه آب

آب ورودی به دستگاه آب تصفیه کن، مراحل متعددی را برای فیلتر شدن طی می‌کند. آب ورودی معمولا از 5 الی 8 فیلتر تصفیه آب عبور کرده و پس از تصفیه کامل به مخزن ذخیره هدایت می‌شود.
کیفیت مخزن ذخیره به این دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است، که آب تصفیه شده در آن نگهداری خواهد شد. در صورتی که کیفیت مخزن تصفیه آب مناسب نباشد، پس از مدتی شروع به واکنش با آب داخل آن خواهد کرد و دوباره آب تصفیه شده را آلوده می‌کند.
برای جلوگیری از وقوع این اتفاق، خرید مخزن تصفیه آب با کیفیت ضروری است.
مخزن تانک پک یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید مخزن نگهداری آب تصفیه شده است. شرکت تانک پک یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم و قطعات دستگاه تصفیه آب است. 
تخصص و تمرکز این شرکت در تولید مخازن تحت فشار است. یکی از کاربردهای مخازن تحت فشار نیز برای استفاده در سیستم‌های تصفیه آب است.
شرکت پاکاب گستر انواع مخزن تصفیه آب را در ظرفیت‌های مختلف در اختیار شما قرار میدهد. مخزن ذخیره تایوانی تانک پک و مخزن ذخیره ایزی ول از جمله مخازن با کیفیت موجود در پاکاب گستر می‌باشد.

هوزینگ فیلتر تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب از انواع مختلفی تشکیل شده است. دستگاه تصفیه آب زیر سینکی هوزینگی یکی از متداول‌ترین انواع تصفیه آب است. در این دستگاه‌ها سه محفظه عمودی وجود دارند. به این محفظه‌ها که معمولا فیلتر در آن‌ها قرار می گیرد، هوزینگ تصفیه آب می‌گویند.
هوزینگ‌ها انواع مختلفی دارند. معمولا هوزینگ فیلترها را بر حسب ارتفاع آنها دسته بندی می‌کنند. هوزینگ‌های گوناگون تصفیه آب شامل هوزینگ جامبو، هوزینگ تصفیه آب خانگی، و محفظه فیلتر دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی از انواع هوزینگ آب تصفیه کن هستند.
پاکاب گستر تعداد زیادی از مدل‌های مختلف هوزینگ را ارائه می‌دهد. هوزینگ‌های تایوانی و ایرانی که برای دستگاه‌های جامبو، آب تصفیه کن‌های خانگی و نیمه صنعتی کاربرد دارند، از جمله هوزینگ‌های موجود در پاکاب گستر هستند.

انواع شیرهای دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب شیرهای متعددی را دارد. شیر برداشت که شاید مهم‌ترین شیر باشد، زیرا برداشت آب تصفیه شده و در حقیقت آخرین مرحله از فرآیند تصفیه آب بر عهده شیر برداشت است.
شیر میکس تصفیه آب، وظیفه مخلوط کردن مقداری از املاح جدا شده از آب با آب تصفیه شده را دارد. این شیر کمک بزرگی را به افرادی که دارای حساسیت به نوشیدن آب با املاح بسیار کم هستند، می‌کند.
شیر ورودی تصفیه آب و شیر مخزن نیز از انواع مختلف قطعات دستگاه تصفیه آب می‌باشند. طیف وسیعی از انواع مدل‌های شیر تصفیه آب را می‌توانید در سایت پاکاب گستر مشاهده کنید.

شیر برقی و سوییچ لو پرشر و های پرشر

شیر برقی دستگاه تصفیه آب یکی از مهم‌ترین قطعات برقی دستگاه تصفیه آب می‌باشد. این قطعه با سوییچ‌های فشار بالا و فشار پایین کار می‌کند. زمانی که مخزن تصفیه آب پر می شود، سنسور های پرشر در شیر برقی دستور می‌دهد تا با قطع جریان آب، عملکرد دستگاه را از کار می‌اندازد.
سوییچ فشار پایین نیز در زمانی که فشار آب ورودی بسیار کم یا قطع می شود، وارد عمل می شود. سنسور لو پرشر به شیر برقی دستور قطع جریان برق را می‌دهد تا از کار کردن بی ثمر پمپ جلوگیری کند.

خرید قطعات تصفیه آب از پاکاب گستر

قطعات نام برده شده در این صفحه تنها گوشه ای از تنوع قطعات موجود در پاکاب گستر است. علاوه بر آن پاکاب گستر فروش عمده قطعات دستگاه تصفیه آب را برای همکاران خود با بهترین قیمت فراهم کرده است.
 برای خرید لوازم و محصولات تصفیه آب می‌توانید به سایت دیجی پاکاب و قسمت قطعات تصفیه آب مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تصفیه آب تصفیه مخزن تصفیه آب آب تصفیه شده تصفیه آب آب تصفیه کن مخزن ذخیره مهم ترین شیر برقی آب ورودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی

تین نیوز

عضو اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران ضمن اشاره به موضوع تغییر تعرفه های گمرکی و عدم تخصیص ارز، این موارد را مشکلات روزمره تجار و فعالان بخش خصوصی دانسته و تاکید کرد: امروز بازرگانان و فعالان اقتصادی چالش های فراوانی دارند که یکی از آن ها پیش بینی ناپذیری فضای کلان اقتصادی و کوتاه مدت بودن سیاست گذاری های اقتصادی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سیدمجید سادات خوانساری ضمن اشاره به افزایش نرخ تعرفه های گمرکی گفت: نرخ تعرفه گمرکی قطعات یدکی خودرو پرمصرف تا ۵۱ درصد افزایش یافته و حجم واردات آن نیز قابل توجه است، همانطور که می دانید ۸۰ درصد قطعات در بازار لوازم یدکی خودرو وارداتی بوده و تنها دلیل این موضوع هم کسب درآمد بیشتر از واردات این قطعات است که پیش بینی ما این است که با اعمال این تعرفه های قطعات پرمصرف خودرو رشد را به دنبال خواهد داشت.

سادات خوانساری ضمن اشاره به تفاوت نگاه مسئولان به واردات و تامین کننده خط تولید خودروساز و بازار لوازم یدکی خودرو گفت: متاسفانه تصویر غلط مسئولان در جهت حمایت از تولیدکنندگان خودرو داخلی و حمایت از تولید داخلی که باعث رانت در این بخش شده است؛ از سوی دیگر، امروزه شاهد کیفیت پایین خدمات پس از فروش این تولیدکنندگان هستیم و اگر زنجیره تامین در بخش بازرگانی بخش خصوص نباشد، بسیاری از مصرف کنندگان دچار مشکل خواهند شد.

وی افزود: خوشبختانه امروز اعضای صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران سهم بزرگی از تامین قطعات یدکی خودرو را برعهده دارند؛ اما متاسفانه با رانت های متعددی که در اثر این تصویر غلط شکل گرفته فعال بخش خصوصی را در فشار قرار داده و منجر به انحصار کالا در بازار در آینده خواهد شد.

سادات خوانساری ضمن اشاره به موضوع تغییر تعرفه های گمرکی و عدم تخصیص ارز، این موارد را مشکلات روزمره تجار و فعالان بخش خصوصی دانسته و تاکید کرد: امروز بازرگانان و فعالان اقتصادی چالش های فراوانی دارند که یکی از آن ها پیش بینی ناپذیری فضای کلان اقتصادی و کوتاه مدت بودن سیاست گذاری های اقتصادی است که توان تحلیل بلندمدت را از فعالان بخش خصوصی سلب کرده و در مورد ابتدایی ترین الزامات در کسب و کار و برنامه ریزی و تدوین استراتژی به سختی ممکن است. تغییرات قیمت مواداولیه و محصولات و همچنین بی ثباتی سیاست ها، قوانین، مقررات و رویه های اجرایی در فضای کسب و کار از بزرگ ترین موانع پیش رو فعالان بخش خصوصی است.

این فعال بخش خصوصی دلیل نگاه خاص به موضوع ارز و همچنین نرخ آزاد ارز را تفاوت بین نرخ ارز رسمی و بازار آزاد دانسته که رانت های متعددی را برای برخی ایجاد کرد و گفت: مسئولان نیز برای جلوگیری از سو استفاده بیشتر از این تفاوت نرخ ارز وادار به صدور بیش از ۱۷۰۰ بخشنامه و آئین نامه در مدت تنها پنج سال کرده است که این خود نشانه تصمیم های غلط متعدد و ایجاد بروکراسی های اداری متعدد برای بازرگان در فرآیند تخصیص ارز کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی
  • از فروش موبایل‌واره تا دستگیری ۳نفر به دلیل عکس گرفتن از سوال‌ها کنکور