Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار اسماعیل فرجی روز سه شنبه در آیین اهدای جهیزیه به زوج های جوان خراسان شمالی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و حمایت مستضعفان به پیروزی رسید و تمامی جهان در برابر عظمت ایران اسلامی کم آوردند و جنگ را به واسطه ترویج انقلاب اسلامی به نظام ایران تحمیل کردند.

وی افزود: توطئه دشمنان بعد از انقلاب همچنان ادامه دارد و تحریم ها، ترورها و جنگ‌های خاورمیانه از جمله این توطئه هاست و هیچ وقت هم نتیجه نگرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی تصریح کرد: دشمنان برای نزدیکی به مرزهای ایران فتنه داعش را طرح ریزی کردند و جنگ را در سوریه و عراق ترویج دادند که با رشادت رزمندگان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به شکست انجامید و این فتنه ها با قدرت نمایی ایران به فرصت تبدیل شد.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی همان طور که در ۴۳ سال گذشته در برابر فتنه‌گران برنامه‌های مشخص داشته است، هم اکنون برای ضربه زدن به معیشت مردم نیز برنامه دارد و همکاری دستگاه‌های امدادرسان و خیران این توطئه ها را نیز برملا کرده است.

سردار فرجی بیان کرد: شاکریم؛ که خداوند نعمت ولایت را به ما عطا کرد و به برکت ایشان دستگاه های امدادرسان و خیران با اندیشه ناب مکتب امام خمینی (ره) سعی در دفع توطئه دشمنان دارند.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی خاطر نشان کرد: مردم ما هوشیار هستند و در کنار مسئولان پای حفظ آرمان های انقلاب ایستاده‌اند و گول هیچ توطئه و فتنه ای را نخواهند خورد.

در این آیین ۶۵ سری جهیزیه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با حضور مسوولان استانی به نوعروسان نیازمند خراسان شمالی اهدا شد.

برچسب‌ها جهیزیه عروسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهیزیه عروسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان شمالی جهیزیه عروسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار هاشم غیاثی در پیام تسلیت آورده است: رزمندگان دلاور لشکر ویژه شهدا در طول صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس جان فشانی‌ها و دلاور مردی‌های سید مجید ایافت را به یاد دارند، او که در عملیات مرصاد به اتفاق همرزمانش، داغ پیشروی منافقین را از تنگه چهار زبر در کرمانشاه بر دل دشمنان این انقلاب گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیام خود به مناسبت رحلت سردار ایافت آورده است: رضوان پروردگار بر این سردار پر افتخار و مجاهد فی سبیل الله که بعد از دفاع مقدس برای ترویج پیام انقلاب اسلامی و رفیقان شهیدش لحظه‌ای از پای ننشست و با حضور در میدان‌های فرهنگی همیشه به دنبال زنده کردن راه شهیدان بود که این تلاش‌ها در یاد و خاطره اهل فرهنگ و هنر انقلاب خواهد ماند.

وی در پایان این پیام آورده است: از درگاه خداوند رحمان برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و علو درجات و همنشینی با رفقای شهیدمان را برای این مجاهد نستوه مسالت می‌کنم.

کد خبر 6096720

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت دولتند
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند