Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران اظهار کرد: دو طرح رعد و اقتدار توسط پلیس پیشگیری و امنیت عمومی تهران به مرحله نمایش درآمد و در حاشیه طرح رعد ۲۶۰ حکم قضایی اجرا و ۶۰۳ سارق دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۳۰۰ کالای مسروقه مردم و ۱۶۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف شد، گفت: ۳۲ باند سرقت منهدم شد و بالغ بر ۱۵ و نیم میلیارد تومان اموال مردمی از مخفیگاه سارقان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحیمی با اشاره به دستگیری ۲۹ نفر از محکومان فراری که متواری بودند، تصریح کرد: ۳ قبضه سلاح و ۱۰ هزار مواد محترقه و ۶۱ قبضه سلاح سرد کشف شد.

وی با بیان اینکه در این طرح بالغ بر ۶۱ محل و پاتوق سارقان از لوث وجود متهمان پاکسازی شد، گفت: ۲۵ مرکز مالخر‌ها شناسایی شد و ۱۶ نفر از اوباش که علاوه بر سرقت اقدام به اوباش گری می‌کردند نیز دستگیر شدند.

به گفته رئیس پلیس تهران ۸۲ پاتوق فروش‌مواد مخدر و ۲۴ اوباش‌گر نیز توسط کلانتری‌های سطح پایتخت دستگیر شدند.

سردار رحیمی با اشاره به اقدامات انجام شده در طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی تهران، بیان کرد: ۳۹۸ نفر از کسانی که در سطوح مختلف اقدام به اوباش گری و مزاحمت نوامیس می‌کردند و در پاتوق هایشان در امر خرید و فروش مشروبات الکلی و مواد مخدر فعالیت داشتند، دستگیر شدند.

وی افزود: ۲۶ قبضه انواع سلاح جنگی، بالغ بر ۱۰ هزار فشنگ جنگی، ۵۰ قبضه سلاح سرد، ۱۰ دستگاه موتور سیکلت سنگین و سبک که مورد استفاده اوباش قرار می‌گرفت، توسط ماموران پلیس امنیت کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران با اشاره به مختومه شدن ۱۷۸ پرونده که متهمانش در امر شرارت، درگیری، عربده کشی، قدرت نمایی، ضرب و جرح، قمار، جعل، خرید و فروش سلاح غیر مجاز و مشروبات الکلی دست داشتند، اظهار کرد: اصناف یکی از خط قرمز‌های پلیس برای تردد و پاتوق کردن توسط اوباش است که باشگاه‌ها و قهوه خانه‌ها از نقاط برجسته اینگونه مراکز هستند.

به گفته سردار رحیمی نسبت به ۴ سال قبل که اوباش به نام داشتیم و آن‌ها برای خود نوچه داشتند، وضعیت پایتخت بهتر شده و اوباش جدید کمتری داریم و از ابتدای امسال ۴۵ درصد کاهش شرارت اشرار را به ثبت رساندیم.

وی افزود: در این باره به یک هزار و ۲۶۳ واحد صنفی تذکر دادیم و ۶۲ واحد هم که محل شرارت اوباش بودند، پلمب شد و ۱۱۱ واحد هم اخطار پلمب گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به پاکسازی ۱۱۶ محله و بوستان و محل‌هایی که مورد تردد اوباش بودند، گفت: محله‌هایی از قبیل تهرانسر، اشرفی اصفهانی، تهرانپارس، خاک‌سفید، نارمک، بی سیم، افسریه، مشیریه، فلاح، جوادیه، خانی آباد، یاخچی آباد از لوث وجود اوباش پاکسازی شدند.

سردار رحیمی با اشاره به احضار ادمین‌ها و مجرمان مجازی که اقدام به فعالیت مجرمانه و قمار در این فضا می‌کردند، تصریح کرد: ۸۹ تارنما مسدود شد و ۵ پرونده که مربوط به شهرستان‌های دیگر بوده، به آن‌ها ارسال شد.

وی با تاکید بر پلمب ۶۱ قمارخانه از ابتدای امسال، گفت: ۱۴۰ تارنمایی که مربوط به شرطبتپندی و قمار بوده هم مسدود و نفراتشان هم دستگیر شدند.

رئیس پلیس تهران در واکنش به تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک در پایتخت، گفت: نظرات خود را در شورای ترافیک تهران اعلام کردیم و افزایش روزانه ساعت ترافیک در گام اول اجرا شد و تا حدودی تاثیر گذار بود، اما میخواهیم اجرای این طرح در بازه زمانی ۶ و نیم تا ۷ بعد از ظهر را پیگیری کنیم چرا که در حال حاضر و در ساعت پایانی، ترافیک برای شهروندان آزار دهنده شده است.

وی افزود: در خصوص طرح شبانه نظر کارشناسی دادیم و منتظر نظر ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

سردار رحیمی خطاب به دور دور کنندگان شبانه گفت: بلافاصله دور دور کنندگان برخورد خواهیم کرد و خودروهایشان با توجه به هماهنگی که بین دستگاه قضایی صورت دادیم، به مدت طولانی توقیف خواهد شد و اگر تکرار بشود با خودشان هم برخورد قانونی سخت تری خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سلاح طرح ترافیک سردار رحیمی دستگیر شدند کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک شهر تهران آغاز شده است

سرهنگ علی  اصغر شریفی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدید که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه 1403 از سطح معابر بزرگراههایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابر پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین اما با ترددهایی روان در سطح پایتخت بودیم .  

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراههای شیخ فضل الله – یادگار و در حال حرکت ، آبشناسان – سردار جنگل ، همت – جنت آباد و چمران - نهج البلاغ،  می باشد . 

سرهنگ شریفی گفت: انتهای بار  ترافیکی در بزرگراه یادگار امام (ره ) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله از  جلال آل  احمد، محمد علی  جناح بعد از پل شیخ فضل الله است .  

وی ادامه داد: همچنین انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی – نیروی زمینی، زین الدین– صدف، علامه – شقایق، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – ستاری، بزرگراه لشگری  - شیشه مینا  و رسالت قبل از پل سید خندان هم روان  می باشد .  

سرهنگ شریفی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت می باشد . 

وی بیان داشت: هم اکنون محدوده آزادراه در محدوده غربی می تواند مسیر خوبی بدلیل خلوتی این محل برای تردد رانندگان باشد . 

رییس  مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در اکثر  معابری  که گذرگاه عابر  پیاده وجود دارد و تردد عابرین پیاده را شاهد هستیم توسط  تیم های  پلیس راهور  تهران بزرگ طرح گذرگاه عابر پیاده به منظور  افزایش  ایمنی  این افراد اجرا می شود که از رانندگان می خواهیم به همین منظور در ترددهای خود دقت بیشتری داشته باشند و حق  تقدم عبور  عابرین پیاده را رعایت نمایند تا عابرین پیاده بدون کمترین مشکل از  مقاطع و گذرگاهها عبور  نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند