Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دفتر موسیقی طی انتشار پیامی درگذشت پورنگ پورشیرازی (نوازنده کنترباس) را تسلیت گفت.

محمد اله‌یاری فومنی (سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در پیامی درگذشت پورنگ پورشیرازی نوازنده مطرح ساز کنترباس را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا ، در متن پیام محمد اله یاری چنین آمده است:«با اندوه فراوان از غروب آفتاب عمر پورنگ پورشیرازی نوازنده باسابقه ساز کنترباس باخبر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هنرمند یکی از نوازندگان شاخص ارکستر در دوره‌های اخیر و از نوازندگان توانا و خوشنام عرصه موسیقی کلاسیک ایران بود.

اینجانب درگذشت این هنرمند را به علاقه‌مندان به موسیقی و خانواده آن مرحوم صمیمانه تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه برای آن سفر کرده و صبر و بردباری بازماندگان محترم را مسألت دارم. 

پیام تسلیت علی رهبری برای درگذشت نوازنده ارکستر سمفونیک تهران  

علی رهبری (رهبر پیشین ارکستر سمفونیک تهران و از رهبران ارکسترهای اروپایی) از وین پیام تسلیت خود را برای درگذشت نوازنده ارکستر سمفونیک ارسال کرد. 

متن پیام تسلیت رهبری برای درگذشت مرحوم پورنگ پورشیرازی؛ «هموطنان عزیز، خبر فوت ناگهانی یکی از بهترین نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران مرا جدا در شوک و ناباوری قرار داد. مرحوم پورنگ پورشیرازی، نه تنها یکی از مسئولیت پذیرترین اعضای ارکستر سمفونیک تهران بودند بلکه از نظر انسانی نمونه‌ای برای اکثر نوازندگان محسوب می‌شدند. سال ۹۴ که من رهبری ارکستر سمفونیک تهران را عهده‌دار بودم، علاوه بر نوازندگی خیلی خوب ایشان، اخلاق و تواضعشان برایم ستودنی بود. نام و یاد این هنرمند که حتی در آن زمان در زحمت خرید و جابجایی تمام صندلی‌های ارکستر متواضعانه زحمت کشید در کنار هنر والایش ماناست. ضمن تسلیت به همسر، خانواده و جامعه موسیقی کشور، برای دوستان و بازماندگان ایشان صبر آرزو می‌کنم/علی رهبری وین»

گفتنی است پورنگ پورشیرازی نوازنده توانمند کنترباس که سابقه نوازندگی در چندین ارکستر مطرح کشورمان ازجمله ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی را در کارنامه خود دارد، دیروز دوشنبه ۱۷ آبان‌ماه پس از تحمل یک دوره بیماری ناشی از سرطان دار فانی را وداع گفت.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ارکستر سمفونیک تهران پورنگ پورشیرازی تسلیت گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، متن پیام علی بخشی زاده به این شرح است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 
إنّا للّه و إنّا إلیه راجعون

برادر عزیز و جانباز گرانقدر جناب آقای محمدرحمان نظام اسلامی

درگذشت جانسوز همسر مکرمه‌تان را تسلیت می‌گویم، برای آن بانوی پرهیزگار و مومنه، رحمت‌ واسعه و رضوان الهی و برای تمامی بازماندگان و متعلقین صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌ کنم.

علی بخشی زاده - معاون صدا 

دیگر خبرها

  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت