Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@08:37:55 GMT

سهم زنان از دریافت پروانه کسب‌وکارهای مجازی

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۵۷۰۵

سهم زنان از دریافت پروانه کسب‌وکارهای مجازی

اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در شش ماه اول سال، اقدام به صدور ۶۴۹ فقره پروانه کرده که ۹۰ پروانه توسط زنان و ۵۵۹ پروانه توسط مردان دریافت شده است.

در راستای تحقق ماده ۸۷ قانون نظام صنفی و تاکید بر تشکیل اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی، اتحادیه مذکور فعالیت خود را از آبان ماه سال ۱۳۹۶ به‌طور رسمی در جهت حمایت از کسب‌وکارهای اینترنتی کشور، تسهیل و تسریع بخشیدن در رشد و توسعه کسب‌وکارها آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی گزارشی را با هدف نشان دادن پراکندگی پروانه‌های صادرشده جهت شناخت بهتر اکوسیستم آنلاین در کل کشور و همین‌طور بررسی علایق و میزان تمایل جمعیت در هر اقلیم به موضوعات مختلف کسب‌وکارها جمع‌آوری کرده است.

اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در شش ماه اول سال، اقدام به صدور ۶۴۹ فقره پروانه کرده است. ۵۵۹ نفر از کسانی که از اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی پروانه دریافت کرده‌اند، مرد هستند که شامل ۸۶ درصد می‌شود و ۹۰ نفر از کسانی که از پروانه دریافت کرده‌اند، زن هستند که شامل ۱۴ درصد می‌شود. همچنین ۴۱ درصد از پروانه‌های کسب صادرشده از طرف اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی از نوع حقوقی هستند و ۵۹ درصد از پروانه‌های کسب صادرشده، از نوع حقیقی هستند.

میزان پراکندگی پروانه‌های صادرشده در موضوعات مختلف نیز در شکل زیر آمده است.

در این موضوعات، خدمات هوشمند شامل خدمات مالی، خدمات منزل، خشکشویی آنلاین و گلفروشی آنلاین، جابه‌جایی هوشمند شامل تاکسی‌های هوشمند، حمل بار آنلاین و پیک هوشمند، محصولات دیجیتال و لوازم برقی شامل محصولات دیجیتال، فروشگاه قطعات الکترونیکی و لوازم برقی و فروشگاه بزرگ شامل پوشاک، کیف و کفش، سیسمونی کودک، لوازم خانگی، لوازم سفر، ورزشی و سرگرمی و بخش غیره نیز شامل مشاوره، مشاوره املاک و حیوانات خانگی می‌شود.

گزارش کامل اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در این لینک آمده است.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اتحادیه کسب وکارهای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی حسن حیدری افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زارعی زمان کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو وانت پراید حامل بار مشکوک و طی عملیاتی آن رامتوقف کردند.

 او تصریح کرد: دربازرسی ازاین خودرو تعداد ۶۴ دستگاه سرخ کن خارجی فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ گفت:در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و راننده به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • پرورش حلزون با احتیاط؛ استاندارد این صنعت هنوز تدوین نشده
  • روز جهانی سلامتی زنان + تاریخچه و پوستر World Women’s Wellness Day
  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟