Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:56:58 GMT

«علی بختیاری» به تیم پامیر روسیه می‌پیوندد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۵۸۲۵

«علی بختیاری» به تیم پامیر روسیه می‌پیوندد

به گزارش ایرنا، «حیدر محمدی» مدیر تیم مبارزان جاوید در این خصوص، گفت: با فعالیت‌های بین‌المللی خوبی که در این سال‌ها داشته‌ایم، مسیر رقابت‌های حرفه‌ای را خوب می‌شناسم و بر این اساس، «علی بختیاری» به‌زودی با عقد قراردادی ۵ ساله به تیم پامیر روسیه ملحق می‌شود.

وی در خصوص برگزار نشدن مسابقات حرفه‌ای در حدود ۲ سال اخیر، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا موجب شد تا چند رویداد معتبر لغو شود که باید به این مساله، صادر نشدن رویداد برای چند سفر را هم اضافه کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به انجام واکسیناسیون در سراسر جهان، رقابت‌ها دوباره آغاز می‌شود. امیدوارم همچنان مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا این ویروس بزودی ریشه‌کن شود.

محمدی تصریح کرد: البته از تعطیلی مسابقات بهره لازم را بردیم و با برگزاری ۲ اردوی منسجم، شرایط آمادگی فنی و جسمانی تیم را بالا بردیم. طی ماه‌های آینده رقابت‌های حساس و سطح بالایی را در روسیه و اوکراین پیش‌رو داریم.

مدیر تیم مبارزان جاوید که از رزمی‌کاران حرفه‌ای کشور تشکیل شده است، اظهار داشت: علی بختیاری، قهرمان سابق ووشوی آسیا پس از رقابت پیش‌رو با «مرید جان میرزایف» که بر سر عنوان قهرمانی در لیگ FFC است با قراردادی ۵ ساله به تیم پامیر در روسیه خواهد پیوست تا از این پس مبارزاتش را با این تیم مطرح و با مدیریت من، پیگیری کند.

وی گفت: همچنین نشستی با مدیران لیگ معتبر ksw در اوکراین داریم تا شرایط لیگ آنها را بسنجم. قهرمانان حرفه‌ای کشور مطمئن باشند که خبرهای خوبی در پیش است تا آنان بتوانند با حضور در رویدادهای مهم برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.

برچسب‌ها اوکراین روسیه سازمان مسابقات ورزش های رزمی ترکیبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین روسیه اوکراین روسیه حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، تلفات نظامی ارتش اوکراین در محورهای مختلف نبرد با روسیه ادامه دارد.

وزارت دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرد که وزارت دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرد که ارتش اوکراین در درگیری های ۲۴ ساعت گذشته ۴۳۰ تلفات نظامی خود را در محور دونتسک (DPR) از دست داد.

بنا به این گزارش، گروه جنگی یوگ، وابسته به ارتش روسیه یک حمله ارتش اوکراین را در نزدیکی شهرک نولسکویه دونتسک دفع کرد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در این محور ارتش اوکراین دو خودروی زرهی و ۶ خودرو دیگر خود را از دست داد.

بنا به این گزارش، در درگیری میان نیروهای یگان وستوک روسیه و ارتش اوکراین، تلفات دشمن به ۱۰۵ نیروی نظامی رسید.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای واحد مرکزی ارتش روسیه ۸ حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کرد. در این محور اوکراین حدود ۴۱۵ نظامی خود را از دست داد.

کد خبر 6089227

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • علی‌اف: آذربایجان هرگز به اوکراین سلاح نمی‌دهد
  • روزنامه‌ای آلمانی دلیل امتناع اوکراین از صلح با روسیه را فاش کرد
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • مکرون: اروپا در حال مردن است
  • احتمال جنگ روسیه و غرب در پی ارسال موشک‌های دوربرد به اوکراین