Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@03:54:09 GMT

سرقت ۵ میلیاردی کارگر یکی از ادرات دولتی اراک

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۶۰۶۳

سرقت ۵ میلیاردی کارگر یکی از ادرات دولتی اراک

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از شناسایی و دستگیری کارگر سارق یکی از ادرات دولتی این شهرستان و کشف پنج میلیارد ریال اموال سرقتی بیت المال در بازرسی از منزل این فرد خبر داد.

سرهنگ امیر مختاری در گفت‌وگو با ایمنا، افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت وسایل گرانقیمت خدماتی یکی از ادارات دولتی در شهرستان اراک، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با بررسی سرقت‌های انجام شده و نیز دیگر مستندات علمی موجود در صحنه‌های سرقت، سرانجام مأموران به یکی از کارگران اداره موردنظر مشکوک و این فرد را تحت مراقبت نامحسوس قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک افزود: مأموران انتظامی اراک پس از اطمینان از نقش فرد موردنظر در وقوع سرقت‌های این اداره با هماهنگی با دستگاه قضائی، او را دستگیر کردند.

سرهنگ مختاری بازرسی‌های ناگهانی از سوی مبادی نظارتی، برگزاری کلاس‌های توجیهی و آموزشی برای کارمندان و کارگران، استفاده از افراد صالح و متدین در سازمان‌ها و اداره‌های دولتی، نظارت مستمر و دقیق بر عملکرد آنها و نیز واگذاری مسئولیت‌های مهم به افراد مناسب را از جمله راهکارهای پیشگیری از این جرایم برشمرد.

کد خبر 534257

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرقت سرقت از ادارات مجازات سرقت جرم سرقت فرمانده انتظامی شهرستان اراک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت آباد بلافاصله مأموران کلانتری ۱۶۷ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری دولت آباد در محل مشخص شد سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور مأموران شده بودند، اقدام به فرار کردند و پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر ۲ سارق زمین گیر و دستگیر شدند و در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف شد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، افزود: تاکنون یک مالباخته متهمان را شناسایی کرده و سارقان برای کشف جرایم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

کد خبر 6092098

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند