Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه مسعود فیاضی دومین وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای وزارت آموزش و پرورش منتشر شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ برنامه مسعود فیاضی دومین گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

برنامه مسعود فیاضی شامل موارد زیر است. در این برنامه به موضوعات مختلف آموزش و پرورش پرداخته شده است، اما اصلی‌ترین غائب این برنامه اشاره صریح به اصل 30 قانون اساسی و نحوه تحقق آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه دهد تا وضعیت این اصل که جزو پایه‌ای‌ترین مطالبات مردم در قانون اساسی و بنیادی‌ترین مقررات است، مشخص شود.

الف. مسائل اولویت‌دار (8 مورد)

بازگشایی مدارس و حضوری شدن آموزش‌هاکمبود شدید معلمپرداخت مطالبات معوق معلمانساماندهی مطالبات استخدامیساماندهی وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیاناستقرار نظام رتبه بندی معلماناجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورشارتقاء کیفیت و عدالت آموزشی

ب. بررسی وضع موجود

فرصت‌ها (7 مورد)تهدیدها (15 مورد)قوت‌ها (9 مورد)ضعف‌ها (25 مورد)

ج. اصول و ارزش های حاکم (15 مورد)

د. رویکردها (24 مورد)

ﻫ. اهداف (6 مورد)

و. راهبردها (11 مورد)

ز. برنامه‌ها و اقدامات مرتبط با مسائل اولویت‌دار (7 گروه)

ح. برنامه‌ها و اقدامات مرتبط با راهبردها (11 گروه)

مشروح برنامه مسعود فیاضی دومین گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش از اینجا قابل دریافت.

سوابق دومین وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای آموزش و پرورشآموزش و پرورش به تمام شکایات رسیدگی می‌کند / هیچ بخش و فردی مصونیت نداردکلاس‌های بدون معلم بزرگترین دغدغه مردم در آموزش و پرورشگزینه‌ نهایی تصدی وزارت آموزش و پرورش کیست؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش وزیر پیشنهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: معلمان طلایه‌داران عرصه جهاد تربیتی هستند و تکریم این قشر، زمینه تحول در همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد در دیدار با جمعی از معلمان خوزستان که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) به مناسبت هفته معلم در مسجد رضوان اهواز انجام شد، بر اهمیت تکریم معلمان به عنوان مهمترین نقش‌آفرینان عرصه تحول در جامعه تاکید و اظهار کرد: توجه به سه ضلع خانواده، معلم و دانش‌آموز، اساس فعالیت‌های تربیتی در راستای تحقق تعلیم و تربیت اسلامی است و بر این اساس، امروز آموزش و پرورش باید بر این مهم تاکید ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: وجود مدیران جهادی نعمت است. مدیران جهادی با ایفای نقش فعال در برنامه‌های تحولی، گام‌های ارزنده‌ای در عرصه‌های مختلف و به ویژه مجموعه تعلیم و تربیت برمی‌دارند. آموزش و پرورش با فعالیت‌های جهادی، مثمر ثمر بوده است‌.

امام جمعه اهواز گفت: معلمان طلایه‌داران عرصه جهاد تربیتی هستند و تکریم این قشر، زمینه تحول در همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند.

در ادامه عبدالله حبیبی سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: به منظور پاسداشت مقام معلم، برنامه‌های متنوعی در اداره‌کل و مناطق ۴۰ گانه در نظر گرفته شده است که در این راستا امروز خدمت نماینده ولی فقیه در خوزستان بودیم. همچنین برنامه دوره ای خدمت اعضای مجلس خبرگان رهبری و علمای بزرگ خوزستان خواهیم داشت.

وی افزود: در راستای بزرگداشت مقام معلم برنامه ای با حضور معاون وزیر برای تکریم معلمان نمونه و سایر معلمانی که در یک سال گذشته در این زمینه تلاش کردند، برگزار می‌شود.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به زیارت گلزار شهدا و گرامیداشت شهدای معلم و دانش‌آموز در هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: همچنین در یکی از شب‌های این هفته، جشن میدانی برای همکاران به همراه خانواده‌شان برگزار می‌شود و امیدواریم جشن متفاوتی برگزار شود تا مردم، بیشتر متوجه ارزش و جایگاه معلم شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • خودروی یک وزیر اسرائیلی دیگر واژگون شد
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است