Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@02:48:40 GMT

معرفی سمیه یزدانی برای بورسیه IOC

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۶۲۳۳

معرفی سمیه یزدانی برای بورسیه IOC

فدراسیون دوچرخه‌سواری سمیه یزدانی را به عنوان گزینه خود برای بورسیه کمیته بین المللی المپیک معرفی کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اشرف ساکی درباره معرفی گزینه فدراسیون دوچرخه سواری برای بورسیه کمیته بین المللی المپیک بیان کرد: ما باید یک ورزشکار خانم را معرفی می کردیم از این رو سمیه یزدانی معرفی شد که یکی از بهترین‌های دوچرخه‌سواری بانوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ما در کنار یزدانی، دوچرخه‌سواران با استعداد دیگری هم داریم و انتخاب هم سخت بود اما چون فقط یک سهمیه داشتیم، مجبور شدیم یک نفر را معرفی کنیم.

 

او در مورد کنترل جدی دوپینگ در بخش دوچرخه سواری زنان گفت: کنترل دوپینگ در بخش بانوان هم جدی است. هر زمان که ماموران برای تست دوپینگ آمده اند هم از دختران و هم پسران تست دوپینگ گرفته‌اند. البته سهمیه بانوان را پایین آورده بودند. با درخواست های مکرر ما و دکتر قنادی پزشک فدراسیون تعداد سهمیه ورزشکاران خانم را بالا بردند. هر زمان که ماموران ضد دوپینگ بیایند، به صورت تصادفی از آنها تست گرفته می‌شود.

 

نایب رییس بانوان فدراسیون دوچرخه‌سواری در پاسخ به این پرسش که شانس دختران برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی چقدر است، گفت:  ما برای بازی‌های آسیایی برنامه های خوبی داریم که اگر عملیاتی شود ۱۰۰ درصد امیدوار می‌شویم در قهرمان آسیا و بازی های آسیایی نتیجه خوبی بگیریم. اولویت ما بازی های آسیایی است و امیدواریم  ۲ تا ۳ مدال داشته باشیم و تاریخ‌سازی کنیم.

دوچرخه سواری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دوچرخه سواری بازی های آسیایی دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!

نیما خوشبخت، واترپلوئیست ملی‌پوش اصفهانی را می‌توان از جمله مهره‌های تاثیرگذار این رشته قدرتی سرعتی و تجربه‌محور دانست که می‌تواند با تکیه به تجربه و تکنیک، نتیجه بازی را تغییر دهد. اما خوشبخت پس از طلسم‌شکنی در رقابت‌های آسیایی و در فاصله یک ماهه بازی‌های آسیایی با تجربه تلخی در مسیر تنها هدف باقی مانده‌ ورزشی‌اش روبه رو شد.

دریافت 125 MB

                   

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد