Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، حجت الاسلام صادقی رئیس شوراهای حل اختلاف در نشست خبری به مناسبت نوزدهمین سالگرد تاسیس شوراهای حل اختلاف در مورد پرونده اتهامی آرمان عبدالعالی گفت:"پرونده غزاله شکور سیر طولانی طی کرده و تلاش نیکخواهان بر این بوده که ضمن احترام به حق خانواده مقتول و تائید اینکه اولیای دم فشار زیادی تحمل کرده و عزیز از دست دادند؛ اما برای آرامش خاطر آنها،لازم به تلاش دیدیم که شاید از قصاص صرف نظر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

  صادقی تصریح کرد:"تلاش برای جلب  رضایت هنوز در جریان است و با هماهنگی اعضای ستاد صبر و جلسات متعدد در تلاش هستیم."

صادقی با اشاره به روند تلاش برای اخذ رضایت در ادامه افزود:" تلاش هایی در هفته آینده هم صورت خواهد گرفت اما فضای رسانه را به سمتی نبریم که فشار روانی بر خانواده‌ مقتوله ایجاد نشود تا با آزادی خاطر تصمیم بگیرند."

صادقی در پاسخ به این سوال خبرنگار رکنا که آیا شورای حل اختلاف برای ورود به پرونده های شرطی دارند یا نه؛

اینطور توضیح داد،:"مهم ترین شرط صلح یاران این است که متهم از جنایتکاران حرفه ای نباشد و ورود در پرونده قاتلان و جنایتکاران حرفه ای ممنوع است.

در مواردی که لحظه ای قتل رخ داده و اظهار پشیمانی می کنند اقدام به جلب رضایت می شود که وقتی این افراد به جامعه برمی‌گردند افراد موثری باشند."

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا غزاله قصاص قتل اخبار حوادث قتل قصاص آرمان آرمان و غزاله قصاص آرمان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا قیمت ریحانه پارسا و پویان مختاری ریحانه پارسا برهنه ریحانه پارسا بازیگر ریحانه پارسا و حواشی بازار آزاد حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، جواد شریعتی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با رضایت خانواده‌ها و تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز، ۶ پیوند اعضا امسال انجام شده است.

وی افزود: در چهار روز گذشته با تلاش تیم پیوند اعضا و رضایت خانواده‌ها، پنج پیوند عضو در خوزستان انجام شده که یک اقدام بی سابقه بوده است.

شریعتی خبر داد: امروز نیز اعضای یک خانم ۵۰ ساله اهل باغملک با رضایت خانواده، کبد این مرحومه در بیمارستان گلستان به یک بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.

کد خبر 6088491

دیگر خبرها

  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • توضیح سردار رادان درباره گشت ارشاد/ مهمتر از طرح نور، پلیس ماموریتی ندارد!
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول