Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی سوری درباره دیدار سرنوشت‌ ساز تیم ملی فوتبال کشورش برابر عراق در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت کرد

مربی سوریه از المواس، خریبین و السومه تمجید کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت کوره، احمد الشعار درباره بازی روز پنجشنبه تیم‌‌های ملی فوتبال سوریه و عراق به میزبانی قطر در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در گروه A آسیا گفت:

این یک بازی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است و قابل تقسیم شدن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوریه و عراق به دنبال حفظ امید صعود به جام جهانی 2022 از قاره آسیا هستند. ایران و کره‌جنوبی در طبقه‌بندی متفاوتی نسبت به سایر تیم‌های گروه قرار می‌گیرند.

این مربی سوری افزود:

عراق در بهترین شرایط خود قرار ندارد و از مشکلات دفاعی رنج می‌برد. بنابراین سوریه باید از این شرایط استفاده کند و عراق به خاطر عدم کسب پیروزی تحت فشار زیادی قرار دارد. سوریه باید بازی متفاوت و تهاجمی نسبت به بازی‌های قبلی ارائه کند. بازیکنان سوریه مثل المواس، خریبین و السومه در باشگاه‌های خود بهترین هستند. تعدادی از مدافعان ما به دلیل توقف لیگ داخلی بازی نکردند و این یک نکته منفی است. هرچند آنها برای رسیدن به پیروزی تلاش خواهند کرد و باعث بازگشت اعتماد و امید سوریه می‌شوند.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا ایران با 10 امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (8 امتیاز)، لبنان (5 امتیاز)، امارات (3 امتیاز)، عراق (3 امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم اولین افشاکننده امیر اسکندری در طرفداری: به جای مبارزه با جادو و خرافه، به این افراد جایگاه می‌دهند! غیبت ایرانی ها در مراسم فوتبال ساحلی به دلیل نداشتن کت‌ و شلوار! آنتونیو کونته با یک سر و هزار سودا، ناتوان مقابل اورتون ده نفره سولسشر اخراج بشو نیست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت

در ادامه رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نسرین شاهی و ساره جوانمردی در تپانچه بادی بانوان به مصاف حریفان خود رفتند و به مدال طلا و برنز دست یافتند.

به گزارش ایسنا، جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است و نمایندگان ایران امروز شنبه ۸ اردیبهشت در تپانچه بادی بانوان به مصاف حریفان خود رفتند.

نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند.

همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی مردان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • هوینس: توخل نگرش متفاوتی دارد
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • برد تاریخی افغانستان بر عراق در جام ملت‌ها
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود