Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار کرد: قانون جوانی جمعیت از طرح‌های بسیار خوبی است که در مجلس تصویب شد؛ این طرح در ابعاد مختلف جمعیت آینده کشور را مد نظر قرار داده و حمایت‌های همه جانبه اقتصادی و اجتماعی از رشد جمعیت در آینده را در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نرخ رشد جمعیت کشور حدود 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 می‌باشدکه با نرخ رشد جایگزینی جمعیت فاصله زیادی دارد، افزود: هر زمان نرخ رشد جمعیت 2.6 باشد، رشد مطلوب و رسیدن به نرخ جایگزینی به شمار می‌رود.

میرتاج‌الدینی در تشریح طرح جوانی جمعیت، گفت: رویکرد اصلی این طرح این است که تعداد فرزندان در هر خانواده حداقل سه نفر باشد و برای فرزندان بیشتر برنامه‌های تشویقی در نظر گرفته شده که از جهات مختلف اقتصادی و اجتماعی حمایت‌های بسیار مطلوبی را در شامل می‌شود.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس متذکر شد: پیری جمعیت مسئله مهمی است که کشور را تهدید می‌کند؛ بنابراین تصویب طرح جوان کردن جمعیت یکی از اقدامات مطلوب و موثر مجلس یازدهم برای آینده کشور محسوب می‌شود که نتایج آن را در آینده شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/60026

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز رشد جمعیت کشور مجلس نماینده تبریز آذرشهر و اسکو جوانی جمعیت پیری جمعیت فرزندآوری فارس تبریز رشد جمعیت نرخ رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد

جلسات علنی مجلس در هفته آینده جهت سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه تشکیل نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پایان جلسه علنی عصر امروز گفت که جلسه بعدی مجلس یکشنبه ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود. بر این اساس مجلس همزمان با ایام تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • پیری زودرس و سرطان؛ سیگار همه چیز را نابود می‌کند
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • کدام مکمل‌ها روند پیری را کُند می‌کند؟
  • جمع آوری ۱۰۰ میلیون فوت مکعب گاز از مشعل‌های گازی کشور
  • عاقبت مهدی نصیری؛ مشاوره به شاهزاده! | شکاف بین شاهزاده و تاجزاده را بردارید...
  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا