Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، علی خضریان نماینده مردم تهران و سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس در جلسه علنی امروز و در تذکر ماده ۷۵ آیین نامه داخلی مجلس، در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان در نطق میان دستور اظهار داشت: عموم مجلس انقلابی است و دغدغه‌های رهبر انقلاب را دارد.

وی ادامه داد: همه شاهد هستند که در رابطه با بودجه سال ۱۴۰۰ تخلفات صورت گرفته را در جلسات خصوصی با رئیس مجلس عرض کردیم و بر اساس قولی که رئیس مجلس داد تا برای بودجه سال ۱۴۰۱ ساختار به گونه‌ای تنظیم شود که چنین تخلفاتی نشود، دیگر موضوع را پیگیری نکردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: لذا درست نیست نسبت به ۲۰۰ نماینده‌ای که پیگیر ماجرا بودند به گونه‌ای صحبت شود که در معرض اتهام قرار بگیرند، آن هم توسط عده‌ای که بعد از اینکه در بودجه دست برده شد، در قبال اتفاقات تلخی که در نوروز ۱۴۰۰ افتاد سکوت کردند.

خضریان تصریح کرد: سابقه ما در موضوعاتی مثل فتنه، برجام و FATF روشن است، کسانی که در هر سه این حوزه‌ها همسو با جریان فتنه ساکت بوده‌اند یا در آتش اینها دمیده‌اند، امروز نمی‌توانند صحبت از ولایی بودن کنند.

وی ادامه داد: یکی از نکاتی که امروز اهمیت دارد موضوع فضای مجازی است که در اولین دیدار رهبر انقلاب با مجلس ایشان تاکید کردند که مجلس به این موضوع ورود کند و گفتند که فضای مجازی رها شده است و خانواده‌ها در این فضا آسیب‌ می‌بینند.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: اقتصاد در فضای مجازی رهاست و نه می‌توان حق کسانی را که از آنها کلاهبرداری شده است، گرفت و نه جلوی کسانی که در این فضا درآمد نامشروع دارند گرفته می‌شود.

خضریان اظهار داشت: امروز کسانی در مجلس با کلیت حرکت مجلس در حوزه فضای مجازی مخالفت می‌کنند که در قبال دغدغه‌های رهبری خودشان را به نشنیدن می‌زنند؛ آیا رهبری را برای مطامع خودمان می‌خواهیم یا منظومه فکری ایشان را برای همه حوزه‌ها تبیین می‌کنیم؟

وی تأکید کرد: عموم نمایندگان در این حوزه رتبه  خوبی دارند و کسانی که وضعیت خوبی ندارند نباید در مجلس تفرقه ایجاد کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به رئیس جلسه هم گفت: اجازه ندهیم از تربیون‌های مجلس برای تسویه حساب‌های سیاسی و تفرقه انداختن میان نمایندگان استفاده شود.

کد خبر 636694 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

به گزارش جماران؛ عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رئیس مجلس گفته اند؛ مالیات بر سوداگری شامل ۰/۵ درصد جامعه میشود و نگرانی ندارد!

حتی اگر درصد اعلامی درست هم  باشد، این نوع اظهار نظر بی توجهی به کار کرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیر مستقیم این نوع از مالیات ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

در واقع بر مبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانى که به حکم عقل،در مقابل تورم از خودحفاظت می کنند، مالیات گرفته و صرفِ مخارجی میکنند که  غالباً برای رشد اقتصادی زیانبار هستند . 

بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته بازی است، مقابله کنید و این قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید! 

 

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی