Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – حواشی مربوط به دیه‌گو مارادونا حتی یک سال پس از درگذشت او همچنان ادامه دارد. این بار شیوه تجلیل باشگاه ناپولی از ستاره سابقش جنجال‌ساز شده چرا که خانواده اسطوره فقید فوتبال آرژانتین معتقدند که برای انجام این کار باید از آنها اجازه گرفته می‌شد.

با توجه به نزدیک شدن سالگرد درگذشت مارادونا (۲۵ نوامبر)، باشگاه ناپولی که مارادونا مهمترین افتخارات دوران بازیگری‌اش در رده باشگاهی را با آن کسب کرد، پیراهنی خاص را طراجی کرده که روی آن تصویر مارادونا نقش بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناپولی در بازی اخیرش برابر هلاس ورونا در هفته دوازدهم سری A با این پیراهن به میدان رفت و قرار است در دوبازی بعدی خود برابر اینتر و لاتزیو هم از همین پیراهن استفاده کند. خانواده مارادونا اما از اینکه چرا باشگاه ناپولی قانون کپی‌رایت را رعایت نکرده و از آنها برای استفاده از تصویر پدرشان اجازه نگرفته ناراضی هستند. آنها استفانو چچی وکیل سابق پدرشان را مقصر می‌داند و به همین دلیل هم از او شکایت کرده‌اند.

دیه‌گو جونیور، یکی از پسران مارادونا در این باره گفت: ما به کسی اجازه نداده بودیم که از تصویر پدرمان استفاده کند. این پیراهن باعث افتخار ماست اما متأسفیم که باشگاه ناپولی ما را در جریان قرار نداد. البته می‌دانم که استفانو چچی به ناپولی اجازه چنین کاری را داده است اما او تا زمانی وکیل پدرم بود که خودش زنده بود اما و الان دیگر هیچ کاره است. الان دیگر ما بستگان و اعضای خانواده دیه‌گو هستیم که باید چنین مجوزهایی را صادر کنیم. عجیب است که باشگاه مانند ناپولی به اعتبار حرف چنین فردی دست به این کار زده است. ما فرایند قانونی علیه چچی را در آرژانتین آغاز کرده‌ایم.

شکایت لاتزیو

استفاده ناپولی از چهره مارادونا روی پیراهنش تنها جنجال مرتبط با اسطوره آلبی‌سلسته نبوده است. اخیراً یک مستند هم درباره مارادونا منتشر شده که در بخشی از آن نقل قولی از کاپیتان سابق تیم ملی آرژانتین درباره باشگاه لاتزیو شنیده می‌شود؛ نقل قولی که به مذاق سران باشگاه پایتخت ایتالیا خوش نیامده است و آنها را به شدت عصبانی کرده است.

در این بخش از مستند مارادونا که توسط شبکه آمازون پرایم ساخته و منتشر شده به نقل از ستاره سابق ناپولی گفته می‌شود:«این فاشیست‌ها می‌خواهند مرا تحقیر کنند». مسئولان باشگاه لاتزیو با تأکید بر اینکه اثبات بیان این جمله توسط مارادونا غیرممکن است از مدیران شبکه آمازون پرایم خواسته‌اند که این بخش را از مستندشان حذف کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ناپولی لاتزیو دیگو مارادونا لاتزیو ناپولی باشگاه ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۶۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است

به گزارش "ورزش سه"، امروز در انگلیس شکایتی رسمی به دادگاه ‏ارسال شد که شاکیان آن سرنوشت عجیبی داشته‌اند.‏

‏ 35 فوتبالیست سابق انگلیسی می‌گویند زمانی که در این کشور ‏فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کردند به دلیل بی‌توجهی مسئولان فوتبال به ‏جراحت وارد شده به مغز بازیکنان، سلامتی‌شان با خطرهای بزرگی ‏مواجه شده است. برای اطلاع از صحت این ادعا کافی است به این ‏آمار توجه کنید: با کارشکنی اتحادیه و لیگ برتر این شکایت سال‌ها ‏است که به مرحله بررسی نهایی نرسیده و در این مدت شش شاکی، ‏که همه ستاره‌های سابق فوتبال بوده‌اند، جان‌شان را از دست ‏داده‌اند. ‏

شکایتی که امروز نهایتا به دادگاه رسید اتحادیه فوتبال، اتحادیه ‏فوتبال ولز و لیگ فوتبال انگلیس و لیگ برتر را متهم می‌کند. آنها ‏همچنین از برد بین‌المللی فوتبال شکایت کرده‌اند که به توصیه‌ها ‏برای تغییر قوانین فوتبال بی‌توجه بوده است. ‏

ستاره‌های سابق فوتبال انگلیس می‌گویند در جریان مسابقه بارها با ‏بازیکنان حریف برخوردهای شدید سر به سر داشته‌اند و این برخوردها ‏سلامت مغزشان را از بین برده است. ‏

این موضوع مدتی پیش و زمانی بار دیگر در رسانه‌ها مورد توجه قرار ‏گرفت که یکی از شاکی‌ها، جو کیه‌نار، اسطوره تاتنهام و مربی سابق ‏ناتینگهام فارست و نیوکسل، به دلیل زوال عقل از دنیا رفت و پزشکان ‏معتقد بودند آسیب‌های وارد به سر او در دوران فوتبال بازی کردن در ‏این بیماری نقش داشته است. ‏

دیگر خبرها

  • حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • تایید حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم
  • شکایت از جرایم اداری به کمک وکیل کیفری
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ