Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:45:55 GMT

بازرسی از مراکز درمانی در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۶۷۲۳

بازرسی از مراکز درمانی در خوزستان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،ولی الله حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: به همراه معاون بهداشت، رئیس نظام پزشکی و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مطب‌ها و کلینیک‌ها بازدیدی خواهیم داشت.

او افزود: از امروز با محوریت نظام پزشکی یک تیم بازرسی از مطب‌ها، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و کلینیک‌ها بازرسی تشکیل شود و تا هفته آینده، نتایج را ارائه دهند که با چند نفر برخورد شده و چند نفر تذکر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیاتی بیان داشت: مبنای ما در آموزش و پرورش برای واکسیناسیون، سامانه یکپارچه دانش‌آموزی یا سیدا است و بر اساس اعلام آموزش و پرورش، ۷۸.۵ درصد از دانش‌آموزان خوزستانی واکسینه شده‌اند و باید پوشش را به ۱۰۰ درصد برسانند در طرح شهید سلیمانی فرمانداران اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی کرونا در خوزستان در خصوص بانک‌هایی که تاکنون دستگاه‌های تهویه را نصب نکرده‌اند گفت: ضمن تشکر از بانک‌ها، تا هفته آینده مواردی که دستگاه تهویه ندارند را به صفر برسانند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلنیک تخصصی بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۶۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند

کرمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم  ؛  معلمان را انسان‌های دلسوزی دانست که نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند.

وی افزود: معلمان نیروسازی می‌کنند؛ تربیت می‌کنند و در ابعاد مختلف و شاخه‌های گوناگون موجود در جامعه انسان را آماده کرده و خواهند کرد.

کرمی گفت: تربیت در آموزش و پرورش اتفاق می‌افتد و اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین عزیز است.

استاندار ادامه داد: بهترین فرصت برای آموزش و پرورش مهیاست تا فرزندان جامعه را در مسیر رشد و بالندگی و توسعه همه جانبه شخصیت آنان تربیت نماید.
وی خاطرنشان کرد: مهارت آفرینی و فرصت ساختن انسان‌های ماهر و توانمند نیز در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود تا نیاز جامعه به نیروی متخصص مرتفع گردد.
وی ادامه داد: همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند و باید ظرفیت سنجی و بسترآفرینی برای تحقق اهداف نظام آموزشی و تربیتی صورت گیرد.
استاندار اظهار داشت: معلمان با ذهن و فکر و اندیشه دانش‌آموزان سر و کار دارند و مقام و جایگاه تعلیم و تربیت به دلیل اینکه رسالت پیامبران است؛ دارای ارزش و اهمیت است.
وی بیان داشت: دانش آموزان دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های ذاتی فراوانی هستند که باید توسط معلمان و با هدفگذاری بلند، هدایت و ارشاد و تربیت شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند
  • برای آموزش و پرورشی که سرپا نیست
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • ۵۱۰ هزار تن گندم به مراکز مسقف خوزستان انتقال داده شد
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان