Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیس خزعلی، دبیرکل عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد، اتهام‌هایی که به این جنبش و سایر گروه‌های مقاومت زده شده است، ما را بر آن داشته که خواهان اجرای تحقیقات دقیق و فنی شویم؛ چرا که روایت رسمی مورد قبول ما نیست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «قیس خزعلی»، دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت که روایت رسمی درباره عملیات سوء قصد به جان نخست وزیر این کشور را قبول ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی امروز سه شنبه در گفت‌وگو با شبکه الجزیره قطر گفت: «ما درباره تلاش برای ترور کاظمی شک داریم و روایت رسمی [درباره این ترور] مورد اعتماد ما نیست.»

قیس خزعلی گفت که عصائب اهل الحق عراق فرضیه دست داشتن طرف سوم در این ترور را قبول دارد که با هماهنگی آمریکا و اجرای رژیم اسرائیل صورت گرفته است.

دبیر کل عصائب اهل الحق عراق گفت که «ما خواستار اجرای تحقیقات فنی و دقیقی هستیم که به دنبال دلایل و شواهد در قضیه ترور نخست وزیر باشد.»

وی با بیان اینکه حمله به منزل نخست وزیر عراق در حقیقت حمله به نظام سیاسی و دولت این کشور است، تأکید کرد: «اتهام‌هایی که در این باره زده می‌شود، مردود بوده و این مسئله ما را بر آن داشته تا خواستار تحقیق مطمئن شویم.»

برخی از جریان‌های ضد مقاومت و الحشد الشعبی در عراق بعد از سوء قصد به جان نخست وزیر این کشور، گروه‌های مقاومت و این سازمان را به دست داشتن در این ترور و عملیات متهم کردند که تمامی این اتهام‌‌ها رد شده است.

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در مورد انتخابات اخیر عراق نیز گفت: «نتایج غیرمنطقی این انتخابات باعث شده است که ما به این باور برسیم که این انتخابات برنامه ریزی شده بود تا یک جریانی با اختلاف بسیار زیاد به عنوان پیروز و غالب این انتخابات شناخته شود.»

وی اظهار داشت که مطالبات درباره برگزاری دوباره انتخابات پارلمانی همچنان پابرجاست؛ چرا که دست کاری در این انتخابات صورت گرفته است و عصائب اهل الحق نتایج این انتخابات را به رسمیت نمی‌شناسد و چه بسا به سمت بایکوت فرایند سیاسی در عراق شود.

عراق|ادامه اعتراضات به نتایج انتخابات و تدابیر شدید امنیتی در خیابان‌های بغدادکمیساریای عالی انتخابات عراق: نتایج بازشماری دستی آراء منطبق با شمارش الکترونیکی است

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس عصائب اهل الحق عراق نخست وزیر قیس خزعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بازگشت سه امتیاز شمس آذر مذاکرات متعددی انجام شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از روز چهارشنبه در جمع معلمان هنرستان تربیت بدنی ارزش اظهار داشت: استان قزوین ظرفیت‌های متعددی در حوزه ورزش دارد و در همین راستا مجموعه مدیریتی استان سعی کرده تمرکز ویژه‌تری نسبت به این حوزه داشته باشد.

وی با بیان اینکه توجه به حوزه ورزش نتایج خوبی را برای استان رقم زده است، افزود: به طور مثال استان قزوین تا همین امروز به نسبت جمعیت و وسعت، رکورد خوبی را در ورود ورزشکاران به المپیک زده است و اگر باقی مانده ورزشکاران مورد نظر هم بتوانند سهیمه لازم را کسب کنند رکورد بی نظیری به ثبت خواهد رسید.

اعلایی گفت: این نتایج در حالی رقم خورده است که استان‌های با امکانات بیشتر یا ورزشکار المپیکی ندارند یا تعداد آنها از استان قزوین کمتر است که این مهم نشان دهنده وجود استعدادهای ورزشی و تلاش دست اندرکاران، مربیان و معلمان در مجموعه‌هایی مثل هنرستان ارزش است.

استاندار قزوین اضافه کرد: استان در ورزش بانوان هم نتایج خوبی گرفته است و مقام‌های ملی و فراملی بانوان ارزشمند است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در حوزه فوتبال، تیم شمس آذر امروز به شگفتی ساز لیگ برتر تبدیل شده است، تیمی که بودجه آن پایین‌تر از بسیاری از تیم‌های دیگر است ولی با اراده، انگیزه، کادر متخصص و به صورت کاملاً حرفه‌ای توانسته موفقیت‌های زیادی را کسب کند.

وی با بیان اینکه تیم شمس آذر به صورت کاملاً حرفه‌ای تیم داری می‌کند و تبدیل به الگویی برای باشگاه‌های دیگر شده است، افزود: هرچند که متأسفانه سه امتیاز از این تیم قبل از شروع بازی‌ها کسر کردند و علی رغم تلاش‌ها و رایزنی‌های متعدد این سه امتیاز هنوز برنگشته است ولی اهالی فوتبال کار بزرگ و با ارزش شمس آذر را درک می‌کنند.

اعلایی با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان مانند گذشته از این تیم حمایت خواهد کرد، گفت: در بهسازی ورزشگاه یک اقدام کم نظیر رقم خورد و در یک مدت زمان کوتاه ورزشگاه آماده مسابقات شد و مدیران و فعالان ورزشی به گونه‌ای در این ورزشگاه کار می‌کنند که انگار خانه خود را می‌سازند.

وی افزود: به طور قطع این هنرستان یکی از موتورهای محرک استان در زمینه ورزش است و امیدواریم از این هنرستان چونان گذشته قهرمانان دیگری هم تربیت شوند.

استاندار قزوین اضافه کرد: برای مجموعه مدیریتی استان در کنار ورزش‌های قهرمانی، ورزش همگانی و تندرستی هم از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه هم اقدامات لازم انجام خواهد شد.

کد خبر 6094747

دیگر خبرها

  • برای بازگشت سه امتیاز شمس آذر مذاکرات متعددی انجام شده است
  • پشت‌پرده ماجرای یک ترور توسط موساد؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵میلیاردی یک هنرمند
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵ میلیاردی یک هنرمند
  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • تحقیقات محققین در حوزه کشاورزی باید کاربردی باشد
  • از ماجرای باغ ازگل صدیقی چه خبر؟
  • ماجرای "ترور رامین یکتاپرست، شهروند ایرانی" چیست؟
  • کشف خطر جدید میکروپلاستیک‌ها بر سلامت
  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود