Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@23:26:57 GMT

تصمیم عجیب سولسشایر در اوج بحران منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۶۸۸۲

تصمیم عجیب سولسشایر در اوج بحران منچستریونایتد

نشریه دیلی میل انگلیس در گزارشی نوشته است در حالی که تیم فوتبال منچستریونایتد روزهایی بحرانی را پشت سر می‌گذارد، سرمربی این تیم اولگنار سولسشایر تصمیم گرفته است که یک هفته به خودش و بازیکنانش مرخصی بدهد.

منچستری‌ها در ابتدای هفته جاری چهارمین باخت خود در یازدهمین هفته‌ از لیگ برتر انگلیس را متحمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین باخت خانگی شیاطین سرخ مقابل یک رقیب مستقیم پس از باخت تحقیرآمیز ۵ بر یک برابر لیورپول طی دو هفته اخیر بود که باعث سقوط شاگردان سولسشایر به رده ششم با ۹ امتیاز فاصله نسبت به چلسی صدر جدولی شد.

اگرچه بازی‌های باشگاهی برای دو هفته متوقف می‌شوند تا بازیکنان به اردوی‌های ملی بروند، انتظار می‌رفت که سولسشایر با بازیکنان غیرملی‌پوش خود کار کند تا آنها را برای ادامه بازی‌ها آماده‌تر کند اما او نه تنها این کار را نکرده بلکه به آنها و خودش مرخصی یک هفته‌ای داده است.

به گزارش دیلی‌میل، این تصمیم سرمربی نروژی، مسئولان باشگاه و حتی بازیکنان خودش را هم متعجب کرده است. او از این فرصت استفاده و به همراه همسر و فرزندانش به نروژ سفر کرده است تا چند روزی را دور از هیاهوی فوتبال سپری کند.

بازی بعدی منچستریونایتد شنبه ۲۹ آبان در خانه واتفورد است و سه روز پس از آن هم شیاطین سرخ در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان ویارئال خواهند بود.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1571506

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهیل مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است

سهیل مهدی درباره حواشی اخیر صحبت کرده است.

طرفداری | امروز در خبری عنوان شد که تیم های استقلال و پرسپولیس با توجه به امتیازهایی که کسب کرده اند جواز صعود مستقیم به لیگ نخبگان آسیا را کسب کرده اند و سایر تیم ها باید برای جایگاه سومی تلاش کنند تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند. قهرمان جام حذفی هم به پلی آف لیگ نخبگان راه پیدا می کند.

در این زمینه سهیل مهدی مسئول مسابقات لیگ برتر به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت:

درباره اینکه صعود استقلال و پرسپولیس قطعی شده آقای زراعی باید صحبت کند.

وی در خصوص اینکه چرا تصمیم گرفته شده قهرمان جام حذفی باید به پلی آف برود و تیم دوم لیگ مستقیم به لیگ نخبگان برود، گفت:

این تصمیم را هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گرفته و ربطی به کمیته مسابقات ندارد.

مهدی در ارتباط با اینکه پرسپولیسی ها معتقد هستند اگر قرار است سازمان لیگ برای بازی هفته پایانی استقلال و پیکان تهمیداتی داشته باشد تا بازی با حضور هواداران برگزار شود، باید برای بازی این هفته سرخپوشان مقابل هوادار هم این تمهیدات در نظر گرفته شود، اظهار کرد:

اصلا درخواستی از سوی باشگاه پرسپولیس بابت این موضوع نیامده است. در ثانی وضعیت جغرافیایی شهرک اکباتان و نحوه بلیت فروشی آن به صورتی است که تصمیم گیری در مورد این موضوع اصلا دست سازمان لیگ نیست و باید مسئولان شورای تامین در موردش نظر بدهند. من الان هر حرفی بزنم اشتباه است چون نه درخواستی آمده و نه تصمیم گیر نهایی هستیم.

مسئول کمیته مسابقات همچنین در مورد درخواست تبریزی ها برای تعویق بازی تراکتور و گل گهر تاکید کرد:

اگر درخواستی در این زمینه باشد باید بررسی کنیم که آیا برنامه به ما راه می دهد این بازی را به تعویق بیندازیم یا خیر. در هر صورت بخشی از برگزاری بازی دست عوامل مسابقات در تبریز است و اگر مشکلی بابت برنامه ریزی نداشته باشیم با آنها تعامل می کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین تصمیم کمک داور در تاریخ لیگ‌برتر!
  • سردار جانشین‌های خودش را انتخاب کرد
  • سهیل مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است
  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • حواشی عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان در آزادی / فیلم
  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!