Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو ملی پوش بدنسازی ایران در مسیر بازگشت به فرودگاه اسپانیا با یکدیگر درگیر شدند.

به گزارش ایسنا، در پایان رقابت های بدنسازی قهرمانی جهان در اسپانیا که با قهرمانی ایران همراه بود، دو ملی پوش پرورش اندام ایران هنگام عزیمت تیم به فرودگاه اسپانیا برای بازگشت به ایران، در اتوبوس با یکدیگر درگیر شدند.

این دو ملی پوش که در یک وزن مشترک در رقابت های جهانی اسپانیا حضور داشتند، در حضور دیگر اعضای تیم شدیدا با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری، آسیب دیدگی و خونریزی از ناحیه سر یکی از آن ها را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت این درگیری با ورود رییس فدراسیون و دیگر هم تیمی ها خاتمه پیدا کرد. ورزشکار مضروب نیز پس از بانداژ سر به همراه دیگر ملی پوشان عارم تهران شد.

وی سپس به محض ورود به تهران، توسط ماشین شخصی رییس فدراسیون و به اتفاق پزشک تیم ملی به بیمارستان طالقانی ولنجک منتقل شد و محل آسیب دیدگی در ناحیه سر این ورزشکار ۳ بخیه خورد.

در نهایت با گرفتن ام آر آی و سی تی اسکن و تایید سلامت کامل این ورزشکار توسط پزشکان، وی پس از حدود یک ساعت حضور در بیمارستان راهی منزل شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دو ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۶۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز  کرمان ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دقایقی پیش با استقبال  مهدی جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان وارد فرودگاه کرمان شد.

همچنین طهمورث حیدری رئیس کمیته امور استان های فدراسیون به همراه محسن ربیعی دبیر هیات فوتبال نیز  با حضور در فرودگاه کرمان به استقبال مهدی تاج رفتند.

رئیس فدراسیون فوتبال به منظور حضور در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان کرمان و آئین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال در سفری یک روزه راهی کرمان شده است

دیگر خبرها

  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • فیلم استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در فرودگاه مشهد
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند