Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس‌جمهور در حکمی محمدرضا یزدی را به عنوان «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب کرد.

به گزارش مشرق، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در حکمی محمدرضا یزدی را به عنوان «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب کرد.

متن حکم او به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای محمدرضا یزدی

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

محمد مخبر

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان محمد مخبر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، با حکم حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام علی مصطفوی‌نیا به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد.

پیش از این علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین بود.

‌رئیس کل جدید دادگستری قزوین در سابقه کاری خود رئیس کلی دادگستری سیستان و بلوچستان و دادستانی رشت را نیز در کارنامه دارد.

 

مراسم تکریم و معارفه فردا یکشنبه 9 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • سرکارگر یزدی چشم انتظار حمایت خیرین برای آزادی است
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اقتصادی ایران و آفریقا