Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویربرداری سریال "حکم رشد" به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در خیابان‌های تهران ادامه دارد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجموعه تلویزیونی "حکم رشد" به کارگردانی حسن لفافیان و بر‌اساس فیلمنامه ای  نوشته سعید نعمت‌الله و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تهران آغاز شده و تاکنون 35 درصد از سریال تصویربرداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سریالی که با حواشیِ ابتدایی‌اش باعث شد سعید نعمت‌الله را به عنوان کارگردان جلوی دوربین نداشته باشد.

همزمان با تصویربرداری، تدوین آن نیز توأمان پیش می‌رود و بر اساس برنامه‌ریزی‌‌ های صورت گرفته، تصویربرداری این سریال تا بهمن ماه امسال ادامه خواهد داشت.

مجموعه تلویزیونی حکم رشد یک ملودرام پلیسی و خانوادگی است که با همکاری نیروی انتظامی و برای پخش از شبکه 3 سیما تولید می‌شود.

عوامل ساخت این سریال عبارتند است:

نویسنده فیلمنامه: سعید نعمت‌الله، کارگردان: حسن لفافیان، مدیر تولید: آرش زینال‌خیری، مدیر فیلمبرداری: محمد ناصری، مدیر برنامه‌ریزی: فرزاد رحمانی، تدوین:مهدی حسینی وند ، طراح چهره‌پردازی: مجید اسکندری، طراح صحنه: حسین عالی نژاد، طراح لباس: الهام شعبانی، صدابردار: مهدی یگانه، فیلمبردار: حسین بذرافشان، بازیگردان: سیامک راشدی، دستیار یک کارگردان: حسن سالار، منشی صحنه: دنیا نادرخانی، عکاس:میثم محمدی ، روابط عمومی: علی‌زادمهر ، پزشک پروژه: فائزه حسینی، کارشناسی انتظامی: رحیم رمضانی، مشاور پروژه: جواد کتابی، تهیه‌کننده: مهدی فرجی.

بازیگران: سریال قاسمی (توران)، مه‌لقا باقری (محبوبه)، پیام احمدی‌نیا (غلام)، شهین تسلیمی (عالیه)، علیرضا مهران (نوید)، حمید ابراهیمی (افشین کافر)، مهرداد ضیایی (دکتر پویا)، فقیه سلطانی (زیبا چاپاری)، نیلوفر شهیدی (زهره)، مجید سعیدی (اسفند/ نعنا)، مجتبی فلاح (ذبیح)، ندا قاسمی (سودابه)، هدی استواری (سایه)، ارشیا توکلی (سلیم)، حسن ولیخانی (نصیر)

چرا «شبکه کوچک» تلویزیون از این عروسک‌ها استفاده می‌کند؟/ واکنش تهیه‌کننده به انتقادهاآخرین خبر از تفاهم وزارت ارشاد و ساترا برای نظارت بر شبکه نمایش خانگی / واکنش وزیر ارشاد به یک اظهارنظر در برنامه تلویزیونیکوروش زارعی: امیدوارم «پیمان جبلی» رویکردِ غلط تلویزیون را به هم بریزد/ مذهبی‌ها کنار گذاشته می‌شوند!

انتهای پیام/

حکم رشدحکم رشدحکم رشد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه سه رسانه ملی سریال شبکه سه رسانه ملی سریال حکم رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی چهار بر یک مقابل تایلند برای سیزدهمین مرتبه عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را تصاحب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۵ آسیا ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در سالن بانکوک آرنای تایلند میان تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند، دو فینالیست هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی برگزار و تیم ملی کشورمان برای سیزدهمین بار قهرمان این مسابقات شد.

این مسابقه مهدی کریمی، سعید احمدعباسی، علی‌اصغر حسن‌زاده و باقر محمدی برای ایران گلزنی کردند و سورنویچیان تک گل تایلند را به ثمر رساند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

این بازی در سالن بانکوک آرنا تایلند برگزار شد و تماشاگران پرتعداد میزبان به تشویق تیم ملی خود پرداختند. ضمن اینکه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این دیدار در سالن حضور داشتند و از نزدیک بازی را تماشا کردند.

خلاصه‌بازی فوتسال ایران و تایلند

کد خبر 748875

دیگر خبرها

  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • بازیگران سریال تورم
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم