Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز سه‌شنبه به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار و وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی گزارش‌های جداگانه‌ای از تلاش برای تنظیم بازار و قیمت کالاها ارائه کردند.

در این گزارش لزوم هماهنگی بیشتر و تقسیم کار جدید بین دستگاه‌های مسئول مطرح و مقرر شد در امر نظارت بر قیمت اقلام خوراکی در بازار از همه ظرفیت‌های درون دولت، سازمان تعزیرات حکومتی، اصناف و بسیج اصناف استفاده شود تا نظارت و کنترل قیمت‌ها به صورت عینی و عملی توسط وزارت جهاد کشاورزی تحقق یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر اساس تصمیم امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر شد وزارت جهادکشاورزی به صورت روزانه قیمت اقلام خوراکی را از طریق رسانه‌ها اعلام کند و مردم و مصرف‌کنندگان نیز با خرید اقلام به قیمت اعلام شده  راسا بر نرخ‌ها نظارت کنند و با هرگونه تخلف برخورد شود.

در جلسه امروز همچنین با توجه به سفر اخیر رئیس جمهور به استان بوشهر، موضوع تجارت ملوانی یا اصطلاحاً « ته‌لنجی » بررسی و طرح جدیدی با هدف ساماندهی این نوع تجارت ارائه شد. پس از تبادل نظر درباره این طرح مقرر شد دستگاه‌های مربوطه این طرح را با مشارکت مراجع ذی‌صلاح نهایی کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی رسانه ها رئیس جمهور تنظیم بازار ستاد هماهنگی اقتصادی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748245

دیگر خبرها

  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • پاسخ خبرگزاری مجلس به گزارش‌ها درباره مرکز پژوهش‌ها
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • دعوای مجلس و دولت بالا گرفت؛ ماجرا چیست؟
  • تصمیم‌گیری تل‌آویو درباره تبادل اسرا و حمله به رفح طی ۲ یا سه روز
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟
  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس